Merhabalar,
Kardeşim 17 yaşında lise öğrencisi 1 hafta sonra mahkemesi var, mahkeme okul gününe denk geliyor, bu durumda mahkeme’ye katılım sağlamaz ise ne gibi sorunlar oluşabilir? Bilen varmı?