OguzhanEzber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 3 duruşmaya katılmadım hiç bir şey olduğu yok katip gelmene gerek yok diyordu. Ama ilk duruşmalar önemli
Davalı sıfatı ile’mi katılmamıştınız davacı mı?