• 16-10-2023, 19:19:44
    #28
    HellorDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevildik'de kıymetini bilemedik
    Tek değilsin
  • 16-10-2023, 19:21:56
    #29
    Oranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek değilsin

    https://open.spotify.com/intl-tr/tra...d5da4d31c34fd0
  • 16-10-2023, 19:26:55
    #30
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temelden bir şeyler koymadan direk para istemek etik olmaz zaten üstad vaka göreceksin ki hani ona göre terapi sağlayıp deneyim kazanacaksın ki para kazanabilesin ki mesleği seven insan için 2 yıl bence az bile daha bir çok deneyim bilgi yükü çeşitli travmalar atlatilmayan duygu döngüleri derken bircok insanla karşılaşmamız gerekiyor ki gelen insanlara bizim de faydamız olsun ileride
    Anladım hocam, sen daha iyi bilirsin tabi. Başkasına göre 2 sene fazla geliyor.
    • AnaBayin
    AnaBayin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-10-2023, 19:29:32
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Zamanında flörtken bir anda başkasıyla sevgili oldum aradan 4-5 yıl geçti şuan maddi manevi en bitik dönemimdeyim ve her an yanımda durup bana destek veriyor.. İlk defa sevdiğimi ve sevildiğimi hissettim. Yani demem o ki umudunuzu kaybetmeyin arkadaşlar doğru kişi eninde sonunda karşınıza çıkıp hayatın yaşamaya değer olduğunu size hissettirecektir 😊
  • 16-10-2023, 19:48:19
    #32
    sevilmek karşılıksız sevildiniz mi diye soraydınız keşke hocam.
  • 16-10-2023, 19:56:44
    #33
    Evet sevildik.
    Allah iyi insanlarla karşılaştırsın...
  • 16-10-2023, 21:33:27
    #34
    Evet
  • 16-10-2023, 22:31:15
    #35
    @AbdullahAA; seni kınıyorum , bu çok kötü bir soru

    gerçekten sevmeyen biri varsa hala , üzülme oda sevecek bir gün ,
    şu hayatta sevmeyen insan yoktur olamazda çünkü insanın doğasına aykırı ,

    ben mi bende sevdim ,
    ama Aşka hiç ihanet etmedim...
  • 16-10-2023, 22:31:27
    #36
    Evet kendisi geldi uzun süredir de birlikteyiz ufukta evlilik de var ve param yok kendisi sırt sırta çalışırız mentalitesinde. yani parasız erkeği şu bu sever türevi kalıplarından çıkmanızı tavsiye ederim konu kendinizle alakalı.