@AbdullahAA; seni kınıyorum , bu çok kötü bir soru

gerçekten sevmeyen biri varsa hala , üzülme oda sevecek bir gün ,
şu hayatta sevmeyen insan yoktur olamazda çünkü insanın doğasına aykırı ,

ben mi bende sevdim ,
ama Aşka hiç ihanet etmedim...