Zamanında flörtken bir anda başkasıyla sevgili oldum aradan 4-5 yıl geçti şuan maddi manevi en bitik dönemimdeyim ve her an yanımda durup bana destek veriyor.. İlk defa sevdiğimi ve sevildiğimi hissettim. Yani demem o ki umudunuzu kaybetmeyin arkadaşlar doğru kişi eninde sonunda karşınıza çıkıp hayatın yaşamaya değer olduğunu size hissettirecektir 😊