Temelden bir şeyler koymadan direk para istemek etik olmaz zaten üstad vaka göreceksin ki hani ona göre terapi sağlayıp deneyim kazanacaksın ki para kazanabilesin ki mesleği seven insan için 2 yıl bence az bile daha bir çok deneyim bilgi yükü çeşitli travmalar atlatilmayan duygu döngüleri derken bircok insanla karşılaşmamız gerekiyor ki gelen insanlara bizim de faydamız olsun ileride
Anladım hocam, sen daha iyi bilirsin tabi. Başkasına göre 2 sene fazla geliyor.