• 13-10-2023, 09:06:36
    #1
    Merhaba,

    Evimizde kiracımız bulunmakta. Kira ödemediği için tahliye konulu bir dava açtık ve kazandık. Şimdi bir kaç birşey takıldı kafama, avukatıma sordum tabi ki ama yine de tecrübe sahiplerinden bilgi almak istedim.

    karara itiraz ederse istinafa gidebilir,

    istinafa gittiğinde hemen bu itiraz dilekçesi kabul olur mu?(ilk mahkemede uygunsuzluk veya usulsuzluk yok)
    istinaf ta tanık veya delil dinlenir mi?
    istinaf kararı değiştirebilir mi?
    istinaf sınırının altında kalıyor ama hakim neden sınırın altında kalmasına rağmen istinaf yolunu açmış olabilir.

    Not: Konu tartışmaya açık değildir. Lütfen bilmeden yorum yapmayınız.
  • 13-10-2023, 09:16:16
    #2
    Öncelikle bir adet kiracı cümlesi çok güzel değil.
    Ama anlattığınız gibi ise siz haklısınız. Kirasını ödemeyip evi işgal etmesi haksızlık oluyor.
    Umalımki istinaf süreci uzamasın...
  • 13-10-2023, 09:16:50
    #3
    istinaftan ilgili maddeden direk reddedip kararı kesinleştirebilir
    veya tekrar değerlendirilmesi için kabul edip baştan yargılama isteyebilir
  • 13-10-2023, 09:30:13
    #4
    Hocam, dava başlatma ve neticelendirme süreci ne kadar sürdü?
  • 13-10-2023, 09:37:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Not: Konu tartışmaya açık değildir. Lütfen bilmeden yorum yapmayınız.

    Peki yapmayalım o zaman ama bir hukukçu hemen anlar neden olduğunu ben susayım diğer hukukçular konuşsun
  • 13-10-2023, 10:37:29
    #6
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bir adet kiracı cümlesi çok güzel değil.
    Ama anlattığınız gibi ise siz haklısınız. Kirasını ödemeyip evi işgal etmesi haksızlık oluyor.
    Umalımki istinaf süreci uzamasın...
    aslında bir adetten kastım bir tane evim demek istemiştim ama okudugumuzda evet güzel cümle olarak gelmedi, teşekkürler.
    is
  • 13-10-2023, 10:38:26
    #7
    soz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, dava başlatma ve neticelendirme süreci ne kadar sürdü?
    icradan dolayı yaklaşık 6 ay kadar sürdü.