Merhaba,

Evimizde kiracımız bulunmakta. Kira ödemediği için tahliye konulu bir dava açtık ve kazandık. Şimdi bir kaç birşey takıldı kafama, avukatıma sordum tabi ki ama yine de tecrübe sahiplerinden bilgi almak istedim.

karara itiraz ederse istinafa gidebilir,

istinafa gittiğinde hemen bu itiraz dilekçesi kabul olur mu?(ilk mahkemede uygunsuzluk veya usulsuzluk yok)
istinaf ta tanık veya delil dinlenir mi?
istinaf kararı değiştirebilir mi?
istinaf sınırının altında kalıyor ama hakim neden sınırın altında kalmasına rağmen istinaf yolunu açmış olabilir.

Not: Konu tartışmaya açık değildir. Lütfen bilmeden yorum yapmayınız.