Öncelikle bir adet kiracı cümlesi çok güzel değil.
Ama anlattığınız gibi ise siz haklısınız. Kirasını ödemeyip evi işgal etmesi haksızlık oluyor.
Umalımki istinaf süreci uzamasın...