Öncelikle bir adet kiracı cümlesi çok güzel değil.
Ama anlattığınız gibi ise siz haklısınız. Kirasını ödemeyip evi işgal etmesi haksızlık oluyor.
Umalımki istinaf süreci uzamasın...
aslında bir adetten kastım bir tane evim demek istemiştim ama okudugumuzda evet güzel cümle olarak gelmedi, teşekkürler.
is