• 12-10-2023, 22:27:13
    #1
    Arkadaşlar merhaba, yavru bir köpeğim var 2 aylık. Çip takmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim 2 aylık olması sorun olur mu çip için? Tarım ve orman bakanlığından randevu gerekiyor bunu nerden alıyoruz? Bilgilendiren olursa çok sevinirim
  • 12-10-2023, 22:28:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Randevuya gerek yok. Tarım orman bakanlığı uygun fiyata takar. Veterinerler pahalı
  • 12-10-2023, 22:32:25
    #3
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, yavru bir köpeğim var 2 aylık. Çip takmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim 2 aylık olması sorun olur mu çip için? Tarım ve orman bakanlığından randevu gerekiyor bunu nerden alıyoruz? Bilgilendiren olursa çok sevinirim
    Randevu almana gerek yok dilersen birgün uğra bazen ellerinde çip olmayabiliyor ama genelde var.
  • 12-10-2023, 22:35:18
    #4
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Randevuya gerek yok. Tarım orman bakanlığı uygun fiyata takar. Veterinerler pahalı
    webgrafiker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Randevu almana gerek yok dilersen birgün uğra bazen ellerinde çip olmayabiliyor ama genelde var.
    direk gidip bunu istemek yeterli oluyor mu?
  • 12-10-2023, 22:45:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar araştırmayadan yada bilmeden direk yorum yapmayalım bu konuda. Bir yorkshire annesi olarak ben 9 ayda yeni taktırabildim. Veteriner veya Tarım Ve Orman Müdürlüğüne gidiyorsun, çip için beyanname dolduruyorsun. Beyanname bir süre geçiyor ve onaylanıyor. Başvurduğun veteriner veya müdürlüğe onun için çip gönderiliyor. Eskisi gibi ellerinde fazladan çip barındırılmıyor. Biran önce git beyanname doldur ve çipi taktır. Yoksa pasaport'u çıkarttıramıyorsun. Seyahat edemiyorsun çip'i olmadan.
  • 12-10-2023, 22:46:24
    #6
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk gidip bunu istemek yeterli oluyor mu?
    Evet çip taktırmak istediğinizi belirtin kısa sürüyor zaten gitmişken muhtemelen kuduz aşısıda yapacak ve kimliği değişecek. Fiyatları değiştimi bilmiyorum ama veterinerlere göre baya düşük