ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, yavru bir köpeğim var 2 aylık. Çip takmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim 2 aylık olması sorun olur mu çip için? Tarım ve orman bakanlığından randevu gerekiyor bunu nerden alıyoruz? Bilgilendiren olursa çok sevinirim
Randevu almana gerek yok dilersen birgün uğra bazen ellerinde çip olmayabiliyor ama genelde var.