Arkadaşlar merhaba, yavru bir köpeğim var 2 aylık. Çip takmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim 2 aylık olması sorun olur mu çip için? Tarım ve orman bakanlığından randevu gerekiyor bunu nerden alıyoruz? Bilgilendiren olursa çok sevinirim