Arkadaşlar araştırmayadan yada bilmeden direk yorum yapmayalım bu konuda. Bir yorkshire annesi olarak ben 9 ayda yeni taktırabildim. Veteriner veya Tarım Ve Orman Müdürlüğüne gidiyorsun, çip için beyanname dolduruyorsun. Beyanname bir süre geçiyor ve onaylanıyor. Başvurduğun veteriner veya müdürlüğe onun için çip gönderiliyor. Eskisi gibi ellerinde fazladan çip barındırılmıyor. Biran önce git beyanname doldur ve çipi taktır. Yoksa pasaport'u çıkarttıramıyorsun. Seyahat edemiyorsun çip'i olmadan.