• 03-10-2023, 23:34:40
    #1
    8 senelik pederden kurtulup yeni pc aldım şükür
    Pc :
    GSKILL 16GB (1x16) RipjawsV Siyah DDR4 3200Mhz CL16 1.35V Tek Modül Ram (2x)
    RAMPAGE AQUA120-RGB 1x120mm RGB FANLI SIVI SOĞUTMA SİSTEMİ
    MSI GEFORCE RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB GDDR6 192Bit NVIDIA Ekran Kartı
    AMD Ryzen™7 5700X Soket AM4 3.4GHz 32MB 65W 7nm İşlemci
    MSI PRO B550M-P GEN3 B550 Soket AM4 DDR4 4400MHz (OC) M.2 Anakart
    Crucial 1TB P3 Plus Serisi NVMe M.2 SSD (Okuma 5000MB/ Yazma 3600MB)
    XIGMATEK BLADE MESH SABIT RAINBOW FANLI 650W MidT OYUNCU KASASI
    Casper Excalibur M.E315FHD-G 31.5" 240HZ 1ms 300NIT (Hdmı+Display) Curved Freesync + G-Sync Fhd LED Monitör
    Kasa 27879₺ monitör ise 6199₺
    işlemciyi ekran kartına göre yüksek tuttuğumun farkındayım ve 32gb ram çılgınlığı yaptığımın da farkındayım 3060 ti alacaktım fakat maalesef yoktu ekran kartına overclock atılabilir mi sistem nasıl

    Edit : fan a hiç dikkat etmemiştim arada kaynamış 240mm almayı istiyordum aslında
  • 03-10-2023, 23:42:33
    #2
    İyi günlerde kullanın, güzel cihaz olmuş. NVMe keşke samsung pro serisi birşey olsaydı tadından yenmezdi.
  • 03-10-2023, 23:47:13
    #3
    Gayet güzel sistem bende de 60 hz monitor var onu ve ekran kartımı satıp yukseltmeyi düşünüyorum yeni monitör ve ekran kartı alicam
  • 03-10-2023, 23:47:32
    #4
    Win adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi günlerde kullanın, güzel cihaz olmuş. NVMe keşke samsung pro serisi birşey olsaydı tadından yenmezdi.
    bütçemi sonuna kadar kullandığım için cruicial ile idare mecburen
  • 03-10-2023, 23:47:51
    #5
    Win adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi günlerde kullanın, güzel cihaz olmuş. NVMe keşke samsung pro serisi birşey olsaydı tadından yenmezdi.
    samsung değilde hocam s70 blade olabilirdi bence.
    bu arada arkadaşa hayırlısı olsun daha iyilerine inşAllah.
  • 04-10-2023, 09:34:44
    #6
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel sistem bende de 60 hz monitor var onu ve ekran kartımı satıp yukseltmeyi düşünüyorum yeni monitör ve ekran kartı alicam
    3060 alacak iseniz ti modelini öneririm

    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung değilde hocam s70 blade olabilirdi bence.
    bu arada arkadaşa hayırlısı olsun daha iyilerine inşAllah.
    Çok teşekkür ederim, sistem hazır sistem, işlemcisini ram ini ana kartını kasasını ve diskini değiştirdim, diskte çok fazla seçenek yoktu tekrardan teşekkürler