Gayet güzel sistem bende de 60 hz monitor var onu ve ekran kartımı satıp yukseltmeyi düşünüyorum yeni monitör ve ekran kartı alicam
3060 alacak iseniz ti modelini öneririm
samsung değilde hocam s70 blade olabilirdi bence.
bu arada arkadaşa hayırlısı olsun daha iyilerine inşAllah.
Çok teşekkür ederim, sistem hazır sistem, işlemcisini ram ini ana kartını kasasını ve diskini değiştirdim, diskte çok fazla seçenek yoktu tekrardan teşekkürler