8 senelik pederden kurtulup yeni pc aldım şükür
Pc :
GSKILL 16GB (1x16) RipjawsV Siyah DDR4 3200Mhz CL16 1.35V Tek Modül Ram (2x)
RAMPAGE AQUA120-RGB 1x120mm RGB FANLI SIVI SOĞUTMA SİSTEMİ
MSI GEFORCE RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB GDDR6 192Bit NVIDIA Ekran Kartı
AMD Ryzen™7 5700X Soket AM4 3.4GHz 32MB 65W 7nm İşlemci
MSI PRO B550M-P GEN3 B550 Soket AM4 DDR4 4400MHz (OC) M.2 Anakart
Crucial 1TB P3 Plus Serisi NVMe M.2 SSD (Okuma 5000MB/ Yazma 3600MB)
XIGMATEK BLADE MESH SABIT RAINBOW FANLI 650W MidT OYUNCU KASASI
Casper Excalibur M.E315FHD-G 31.5" 240HZ 1ms 300NIT (Hdmı+Display) Curved Freesync + G-Sync Fhd LED Monitör
Kasa 27879₺ monitör ise 6199₺
işlemciyi ekran kartına göre yüksek tuttuğumun farkındayım ve 32gb ram çılgınlığı yaptığımın da farkındayım 3060 ti alacaktım fakat maalesef yoktu ekran kartına overclock atılabilir mi sistem nasıl

Edit : fan a hiç dikkat etmemiştim arada kaynamış 240mm almayı istiyordum aslında