8 senelik pederden kurtulup yeni pc aldım şükür
Pc :
GSKILL 16GB (1x16) RipjawsV Siyah DDR4 3200Mhz CL16 1.35V Tek Modül Ram (2x)
RAMPAGE AQUA120-RGB 1x120mm RGB FANLI SIVI SOĞUTMA SİSTEMİ
MSI GEFORCE RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB GDDR6 192Bit NVIDIA Ekran Kartı
AMD Ryzen7 5700X Soket AM4 3.4GHz 32MB 65W 7nm İşlemci
MSI PRO B550M-P GEN3 B550 Soket AM4 DDR4 4400MHz (OC) M.2 Anakart
Crucial 1TB P3 Plus Serisi NVMe M.2 SSD (Okuma 5000MB/ Yazma 3600MB)
XIGMATEK BLADE MESH SABIT RAINBOW FANLI 650W MidT OYUNCU KASASI
Casper Excalibur M.E315FHD-G 31.5" 240HZ 1ms 300NIT (Hdmı+Display) Curved Freesync + G-Sync Fhd LED Monitör
Kasa 27879₺ monitör ise 6199₺
işlemciyi ekran kartına göre yüksek tuttuğumun farkındayım ve 32gb ram çılgınlığı yaptığımın da farkındayım

3060 ti alacaktım fakat maalesef yoktu ekran kartına overclock atılabilir mi sistem nasıl
Edit : fan a hiç dikkat etmemiştim arada kaynamış 240mm almayı istiyordum aslında