• 03-10-2023, 21:45:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dostlarım büyüklerim selamlar lisedeyim bir kaç girişim ve proje yürütüyorum çok güzel miktarlar kazanıyorum asgari ücretin 2-3 katı ama ailem dershaneye 90k özel okuluma 160k ödüyor okul çok ciddi vaktimi alıyor okul olmadan gelirimi arttırabilirim sınav senesine gireceğim ne önerirsiniz kafam çok karışık biliyorsunuz sınav çalışma süreçlerinde insanlar tamamen eve kapanıp soru çözüyor kafam gerçekten çok karışık yardımcı olursanız sevinirim
  • 03-10-2023, 21:46:45
    #2
    Dershane ve okula ödediğiniz para ile hisse alın. Kendi işinizi yapmaya devam edin. 5 yıl sonra zenginsiniz En azından maaşlı köle olmazsınız.
  • 03-10-2023, 21:47:13
    #3
    Can değeri'in bir lafı vardı buyrun. Hayat ile okul arasında ki fark: okulda önce dersini işlersin sonra sınavını olursun, hayatta ise önce sınav yapar sonucuna göre dersini alırsın. Eğer alabilirsen. Alamazsan tekrar sınav yapar, sen öğrenene kadar.

    Hangi bölümü istiyorsunuz?
  • 03-10-2023, 21:47:29
    #4
    sakıp sabancı bir söyleşisinde şöyle diyor. yabancılar fabrikalarımı incelemeye geldiğinde ingilizce bilmediğim için utanıyorum diyor.
  • 03-10-2023, 21:48:12
    #5
    Okumak vakit kaybı dicem ama okumadan da olmuyor bambaşka bi iş yapsan da ünvan lazım
    Ünvan söyledikten sonra kimse diploma da sormuyor gerçi
  • 03-10-2023, 21:48:48
    #6
    Şu hayatta en iyisi sabit gelirin yanına ticaret ile ek gelir bence bundan vazgeçme.
    • arenpi
    arenpi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-10-2023, 21:48:59
    #7
    Wordpress
    Başlığa göre yorum yapıyorum;

    "Şu devirde okunmaz. Bir sektör'de kendinizi geliştirin, emin olun iyi ki okumamışım dersiniz. Benim gibi."
  • 03-10-2023, 21:49:29
    #8
    teginov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlarım büyüklerim selamlar lisedeyim bir kaç girişim ve proje yürütüyorum çok güzel miktarlar kazanıyorum asgari ücretin 2-3 katı ama ailem dershaneye 90k özel okuluma 160k ödüyor okul çok ciddi vaktimi alıyor okul olmadan gelirimi arttırabilirim sınav senesine gireceğim ne önerirsiniz kafam çok karışık biliyorsunuz sınav çalışma süreçlerinde insanlar tamamen eve kapanıp soru çözüyor kafam gerçekten çok karışık yardımcı olursanız sevinirim
    Yanıtlarınız için teşekkür ederim sorun şu ki bu yaşlarda hedefim olacak mesleklerle aynı miktarları kazanınca okuma çalışma isteğimde azalıyor
  • 03-10-2023, 21:58:02
    #9
    dostum ekmek yapmak için hem su hem un gereklidir. işte unum olsun bana yeter demekte hata suyum olsun una gerek yok demekte hata. ikisini bir dengede tutmalısın.