Konu
İş Mi Okul Mu? Tavsiye
03-10-2023, 21:47:29
#4
arenpi
sakıp sabancı bir söyleşisinde şöyle diyor. yabancılar fabrikalarımı incelemeye geldiğinde ingilizce bilmediğim için utanıyorum diyor.