Dostlarım büyüklerim selamlar lisedeyim bir kaç girişim ve proje yürütüyorum çok güzel miktarlar kazanıyorum asgari ücretin 2-3 katı ama ailem dershaneye 90k özel okuluma 160k ödüyor okul çok ciddi vaktimi alıyor okul olmadan gelirimi arttırabilirim sınav senesine gireceğim ne önerirsiniz kafam çok karışık biliyorsunuz sınav çalışma süreçlerinde insanlar tamamen eve kapanıp soru çözüyor kafam gerçekten çok karışık yardımcı olursanız sevinirim
Yanıtlarınız için teşekkür ederim sorun şu ki bu yaşlarda hedefim olacak mesleklerle aynı miktarları kazanınca okuma çalışma isteğimde azalıyor