Can değeri'in bir lafı vardı buyrun. Hayat ile okul arasında ki fark: okulda önce dersini işlersin sonra sınavını olursun, hayatta ise önce sınav yapar sonucuna göre dersini alırsın. Eğer alabilirsen. Alamazsan tekrar sınav yapar, sen öğrenene kadar.

Hangi bölümü istiyorsunuz?