• 26-09-2023, 21:04:48
    #10
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 aşamalı girişi açmadığın içindir. Onu başka üyelerin görmesi ayrıca bir güvenlik zaafiyeti olmuş. Çünkü kolay hedeftir diye gösteriliyor. Bu durum bence düzeltilmeli.
    Hocam zaten uzun süredir 2fa varsa profilin yanında yeşil tik gösteriyordu. Bu yoksa yok demekti. Güvenlik zafiyeti olmamış çünkü önceden de belliydi.
  • 26-09-2023, 21:18:27
    #11
    Altair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten uzun süredir 2fa varsa profilin yanında yeşil tik gösteriyordu. Bu yoksa yok demekti. Güvenlik zafiyeti olmamış çünkü önceden de belliydi.
    o zaman önceden de zaafiyet varmış hocam. Kimin nasıl giriş yaptığının gösterilmesi bence doğru değil. Çünkü 2liyi gören saldırgan onu basit bir kodla es geçebilir. Ama kimlik doğrulaması yapmış olanı göstermek mantıklı. Çünkü sonuçta ticaret yapılıyor. Diğerinin mantığını anlayamadım. Neden başkası nasıl girdiğimi görsün?