Ben neden güvensiz kullanıcı oldum? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ben neden güvensiz kullanıcı oldum?
10
●
430
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ben neden güvensiz kullanıcı oldum?
1
2
26-09-2023, 19:04:11
#1
Trade
Merhaba düne kadar böyle bir şey yoktu. Profilimde güvensiz kullanıcı rozeti var. Neden bu rozet görünüyor?
26-09-2023, 19:04:41
#2
mahsunkskin
2FA açarsanız düzelecektir
26-09-2023, 19:04:45
#3
MONSAVLE
üstüne fareyle geldiğinizde anlarsınız. 2FA açmanız gerekiyor.
26-09-2023, 19:04:52
#4
Haz
2FA açarsanız gider. Foruma güncelleme geldi.
26-09-2023, 19:04:53
#5
Hostranot
Üyeliği durduruldu
2 adımlı doğrulamayı aktifleştiriniz , yeni güncelleme geldi
26-09-2023, 19:05:38
#6
IchbinLevo
Trade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba düne kadar böyle bir şey yoktu. Profilimde güvensiz kullanıcı rozeti var. Neden bu rozet görünüyor?
2 adımlı doğrulamayı zorunlu kılmak yerine böyle bir yöntem uygulanmış. 2 adımlı doğrulama iyidir, açın, hayat kurtarır.
26-09-2023, 19:06:42
#7
phpc
2 aşamalı girişi açmadığın içindir. Onu başka üyelerin görmesi ayrıca bir güvenlik zaafiyeti olmuş. Çünkü kolay hedeftir diye gösteriliyor. Bu durum bence düzeltilmeli.
26-09-2023, 19:45:31
#8
CasperTR
korsanlar hesabımda 2 adımlı doğrulama var mı yok mu görebiliyor
26-09-2023, 20:27:42
#9
fatihbaz
dışarıdan bakanların görmesi kesinlikle sorun olur bence de...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler