2 aşamalı girişi açmadığın içindir. Onu başka üyelerin görmesi ayrıca bir güvenlik zaafiyeti olmuş. Çünkü kolay hedeftir diye gösteriliyor. Bu durum bence düzeltilmeli.
Hocam zaten uzun süredir 2fa varsa profilin yanında yeşil tik gösteriyordu. Bu yoksa yok demekti. Güvenlik zafiyeti olmamış çünkü önceden de belliydi.