Altair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten uzun süredir 2fa varsa profilin yanında yeşil tik gösteriyordu. Bu yoksa yok demekti. Güvenlik zafiyeti olmamış çünkü önceden de belliydi.
o zaman önceden de zaafiyet varmış hocam. Kimin nasıl giriş yaptığının gösterilmesi bence doğru değil. Çünkü 2liyi gören saldırgan onu basit bir kodla es geçebilir. Ama kimlik doğrulaması yapmış olanı göstermek mantıklı. Çünkü sonuçta ticaret yapılıyor. Diğerinin mantığını anlayamadım. Neden başkası nasıl girdiğimi görsün?