• 02-11-2023, 23:09:49
    #19
    TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hosting hizmeti almıştım ulaşamıyorum arkadaşa. Bilgisi olan varmı
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. Bende takipteyim.
    hozansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +90 850 850 1046
    Numaraları bu olması Lazım,
    Daha önce kendileriyle görüşmüştüm bende
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer hafızam beni yanıtmıyorsa gördüğüme eminim ama yine de yanlış ise kimse kızmasın.
    R10 da 2 adet profillerini sildirmek için konu açmışlardı, Sonrasını tabii ki bilmiyorum.
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sıra çok metliyorlardı
    zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 üzerinden ayrıldılar uzmanlar hosting olarak devam ediyorlar. Alper bey en ufak konuda destek sağlıyor ulaşamassanız yazın bana atıyım bilgilerini
    EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/moderatore-soru/...me-talebi.html

    Hesap sildirme talebinde bulunmuşlar
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabim antalyatelekom.com.tr'de idi. Şimdi tekrar uzmanlar.org'a dönmüşler. Benim de web sitem bugün itibariyle kapalı. Destek talebi oluşturdum bakalım
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, haber alan var mı?
    musasayansayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaslar ben ulastım kendi sunucularımda orada dunden beri ulasamıyordum yazılım destek ekibinden gelen bilgi İşletme Sahibi alper abi trafik kazası gecirmiş durumu bellı degilmiş suanlık uzmanlar oalrak devam ediyorlar
    burakarg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şimdi yazdım, teknik desteğe hemen cevap geldi.
    Herkese hayırlı akşamlar. Arkadaşımdan rica ederek hesabına giriş yapıp açıklama yapmak istedim. Tekrardan işimin başındayım. Teknik anlamda ekibimin ne kadar yetersiz olduğunu bir vesile ile gördüm. Sürekli işimin başında takipte kalarak ve müşterilerim ile bağ içerisinde yaşayarak aldığım paranın ne kadar helal olduğunu her zaman hissediyordum. Antalya Telekominikasyon A.Ş. firmasını kuruyorduk ancak hiç satış yapmadığımız ve müşterileri transfer ettiğimiz web sitemiz için sürekli şikayet var ve btk ya talepler gönderiliyordu. Gerekli yazışmalar yapılarak şikayetlerin asılsız olduğunu ispatladık. Buradaki bağlantıda bulunan şikayet konusunda konuya bakan moderatörün tutumundan dolayı hesaplarımızı gaflete düşerek sildirdim. Belki de daha iyi oldu bilmiyorum. Ulaşılamadığımız için dolandırdı insanları kaçtı gibi durumlar da oluştu ancak sunucularımızdan birisinde raid konfigürasyon arızası sebebi ile verilere ulaşılamadı. Ulaşılamayan veriler sonucu çeşitli firmalar ile birebir serveri de yanımda götürerek işlem yaptırdım ve %70 kadar veri kurtuldu. Kalan %30 luk kısım ise manuel olarak yedeklerden geriye getirildi. 2 Günlük bir kayıp vardı ancak bazı sunucularda 4 günlük kayıp vardı. Bu gibi durumlarda tek müşteriye özel olarak yedeğini kurup hizmet vermem mümkün değildir ancak yeri geldi bu kriz durumunda yardımcı olduğum bazı müşteriler de var elbette. Herkese yetişmem mümkün değil zaten küçük bir işletmeyiz çok büyük bir holding değiliz, büyümeyi de düşünmüyoruz aslında. Sorunların çözümü esnasında açılan şikayet konusunda konuya cevap veremeden konu kilitlendi, tabiki bu itibarımızı zedeler. Konuyu reportlayıp açtırdık elbette ve karşı taraf yedeğini istediğinde ilettiğimiz halde tutumları yanlıştı. Ücret almadık, verisi 1 yada 2 gün önce transfer edildi ve edilmeden önce de eski firmasında zaten hali hazırda bir arıza yaşanıyormuş. Bu durumda bir kaybı da yok ancak yaşı reşit bile olmayan küçük kardeşimiz binlerce lira zararı olduğunu beyan etti. Teknik destek kayıtlarını eksik sunmuş tabi hakaretleri burada paylaşmıyorum gerçekten kışkırtıcı bir andı ve bilerek o kişinin taleplerine arıza giderilene kadar bakılmamasını rica ettim. Eski firmasından geçen herkesin yedekleri farklı bir diskteydi ve eski firmasına da yedeklerini soran olursa diye bağlantı paylaştım. Aslında bir mağduriyet söz konusu değildi zaten mağdur bir müşteriyi transfer etmiştik. Bu güne kadar müşterilerimi dikkatli ve özenle seçerek hizmet sağladım. Müşterilerime asla ve kesinlikle yalan söylemedim. Yüksek bir ürün almak isteyene gerçekte ihtiyacı olan ürün ne ise onu teslim ederek hakkına girmemeye çalıştım. Bakınız ben bu işi Ailem için yapıyorum ve kesinlikle ek iş olarak yapmamaktayım. 2 farklı aile geçindiriyorum. Bu durumlar gerçekten beni çok üzmektedir. Toplu mesaj konusuna değinecek olursak eğer o mesajın atılmasını ben istemedim. Bir süredir ceza evindeyim ve durum ne ise bunun açıklanmasını ve işlerin aksamadan devam etmesini istedim. (Etik olmayacağını düşünerek farklı bir açıklama yapılmış ancak ben bu açıklamayı zaten kabul etmiyorum.) Daha önce de benim ile çalışan arkadaşlarıma belirttim, server ödemelerini aksatmayın ve kalan paranın tümünü ihtiyacınız olursa alın. ( Bu durumda maddi bir beklentim de olmadı.) Benim ile birlikte çalışan arkadaşlarımın ilk hafta iş ile ilgilendiği ve sonradan hiç ilgilenmediğini duyduğumda artık çok geçti, eşim ziyarete son gelişinde durumu artık anlatmak zorunda kaldı ve server bilgilerinin tamamını yetkili farklı bir firma sahibi olan arkadaşıma gönderdim, bu süreçte bilgiler arkadaşıma ulaşmadan ben ceza evinden tahliye oldum. Allah'a bin şükür şuan ailem ile bir aradayım. Bir kaç gün içerisinde telefon numaralarımız yeniden aktif olacaktır. Biriken destek taleplerini okuyarak geç te olsa yardımcı oluyorum, yokluğumda mağduriyeti olan herkesin mağduriyetini gideriyorum. Çevremdeki müşterilerim tekrardan r10 da hesap açmam adına sık sık uyarılarda bulunuyor tabi bunu düşünebilirim ama net bir kararım henüz yok. Destek talebi, mail ve site üzerinden iletişim formundan gerekli yazışmalar yapılabilmektedir.
    Eğer benim durumumdan ötürü mağduriyetiniz var ise hepinizin yada forumda diğer üyelerin affına sığınırım ve telafi edilebilmesi için gereken bedeli maddi-manevi ödemeye hazırım.

    Hayırlı forumlar dilerim.

    Alper Bülbül
    Uzmanlar Hosting
  • 02-11-2023, 23:15:17
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Legnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese hayırlı akşamlar. Arkadaşımdan rica ederek hesabına giriş yapıp açıklama yapmak istedim. Tekrardan işimin başındayım. Teknik anlamda ekibimin ne kadar yetersiz olduğunu bir vesile ile gördüm. Sürekli işimin başında takipte kalarak ve müşterilerim ile bağ içerisinde yaşayarak aldığım paranın ne kadar helal olduğunu her zaman hissediyordum. Antalya Telekominikasyon A.Ş. firmasını kuruyorduk ancak hiç satış yapmadığımız ve müşterileri transfer ettiğimiz web sitemiz için sürekli şikayet var ve btk ya talepler gönderiliyordu. Gerekli yazışmalar yapılarak şikayetlerin asılsız olduğunu ispatladık. Buradaki bağlantıda bulunan şikayet konusunda konuya bakan moderatörün tutumundan dolayı hesaplarımızı gaflete düşerek sildirdim. Belki de daha iyi oldu bilmiyorum. Ulaşılamadığımız için dolandırdı insanları kaçtı gibi durumlar da oluştu ancak sunucularımızdan birisinde raid konfigürasyon arızası sebebi ile verilere ulaşılamadı. Ulaşılamayan veriler sonucu çeşitli firmalar ile birebir serveri de yanımda götürerek işlem yaptırdım ve %70 kadar veri kurtuldu. Kalan %30 luk kısım ise manuel olarak yedeklerden geriye getirildi. 2 Günlük bir kayıp vardı ancak bazı sunucularda 4 günlük kayıp vardı. Bu gibi durumlarda tek müşteriye özel olarak yedeğini kurup hizmet vermem mümkün değildir ancak yeri geldi bu kriz durumunda yardımcı olduğum bazı müşteriler de var elbette. Herkese yetişmem mümkün değil zaten küçük bir işletmeyiz çok büyük bir holding değiliz, büyümeyi de düşünmüyoruz aslında. Sorunların çözümü esnasında açılan şikayet konusunda konuya cevap veremeden konu kilitlendi, tabiki bu itibarımızı zedeler. Konuyu reportlayıp açtırdık elbette ve karşı taraf yedeğini istediğinde ilettiğimiz halde tutumları yanlıştı. Ücret almadık, verisi 1 yada 2 gün önce transfer edildi ve edilmeden önce de eski firmasında zaten hali hazırda bir arıza yaşanıyormuş. Bu durumda bir kaybı da yok ancak yaşı reşit bile olmayan küçük kardeşimiz binlerce lira zararı olduğunu beyan etti. Teknik destek kayıtlarını eksik sunmuş tabi hakaretleri burada paylaşmıyorum gerçekten kışkırtıcı bir andı ve bilerek o kişinin taleplerine arıza giderilene kadar bakılmamasını rica ettim. Eski firmasından geçen herkesin yedekleri farklı bir diskteydi ve eski firmasına da yedeklerini soran olursa diye bağlantı paylaştım. Aslında bir mağduriyet söz konusu değildi zaten mağdur bir müşteriyi transfer etmiştik. Bu güne kadar müşterilerimi dikkatli ve özenle seçerek hizmet sağladım. Müşterilerime asla ve kesinlikle yalan söylemedim. Yüksek bir ürün almak isteyene gerçekte ihtiyacı olan ürün ne ise onu teslim ederek hakkına girmemeye çalıştım. Bakınız ben bu işi Ailem için yapıyorum ve kesinlikle ek iş olarak yapmamaktayım. 2 farklı aile geçindiriyorum. Bu durumlar gerçekten beni çok üzmektedir. Toplu mesaj konusuna değinecek olursak eğer o mesajın atılmasını ben istemedim. Bir süredir ceza evindeyim ve durum ne ise bunun açıklanmasını ve işlerin aksamadan devam etmesini istedim. (Etik olmayacağını düşünerek farklı bir açıklama yapılmış ancak ben bu açıklamayı zaten kabul etmiyorum.) Daha önce de benim ile çalışan arkadaşlarıma belirttim, server ödemelerini aksatmayın ve kalan paranın tümünü ihtiyacınız olursa alın. ( Bu durumda maddi bir beklentim de olmadı.) Benim ile birlikte çalışan arkadaşlarımın ilk hafta iş ile ilgilendiği ve sonradan hiç ilgilenmediğini duyduğumda artık çok geçti, eşim ziyarete son gelişinde durumu artık anlatmak zorunda kaldı ve server bilgilerinin tamamını yetkili farklı bir firma sahibi olan arkadaşıma gönderdim, bu süreçte bilgiler arkadaşıma ulaşmadan ben ceza evinden tahliye oldum. Allah'a bin şükür şuan ailem ile bir aradayım. Bir kaç gün içerisinde telefon numaralarımız yeniden aktif olacaktır. Biriken destek taleplerini okuyarak geç te olsa yardımcı oluyorum, yokluğumda mağduriyeti olan herkesin mağduriyetini gideriyorum. Çevremdeki müşterilerim tekrardan r10 da hesap açmam adına sık sık uyarılarda bulunuyor tabi bunu düşünebilirim ama net bir kararım henüz yok. Destek talebi, mail ve site üzerinden iletişim formundan gerekli yazışmalar yapılabilmektedir.
    Eğer benim durumumdan ötürü mağduriyetiniz var ise hepinizin yada forumda diğer üyelerin affına sığınırım ve telafi edilebilmesi için gereken bedeli maddi-manevi ödemeye hazırım.

    Hayırlı forumlar dilerim.

    Alper Bülbül
    Uzmanlar Hosting
    Çok geçmiş olsun. Biz olayın bu boyutunu bilemiyorduk bilemezdik de gelip haber verdiğin desteklediğin için teşekkür ederiz. Bir an önce eskisi gibi seni aramızda görmek isteriz. Sağlıcakla güzel yarınlarda kalman dileğiyle.
  • 02-11-2023, 23:30:39
    #21
    Legnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese hayırlı akşamlar. Arkadaşımdan rica ederek hesabına giriş yapıp açıklama yapmak istedim. Tekrardan işimin başındayım. Teknik anlamda ekibimin ne kadar yetersiz olduğunu bir vesile ile gördüm. Sürekli işimin başında takipte kalarak ve müşterilerim ile bağ içerisinde yaşayarak aldığım paranın ne kadar helal olduğunu her zaman hissediyordum. Antalya Telekominikasyon A.Ş. firmasını kuruyorduk ancak hiç satış yapmadığımız ve müşterileri transfer ettiğimiz web sitemiz için sürekli şikayet var ve btk ya talepler gönderiliyordu. Gerekli yazışmalar yapılarak şikayetlerin asılsız olduğunu ispatladık. Buradaki bağlantıda bulunan şikayet konusunda konuya bakan moderatörün tutumundan dolayı hesaplarımızı gaflete düşerek sildirdim. Belki de daha iyi oldu bilmiyorum. Ulaşılamadığımız için dolandırdı insanları kaçtı gibi durumlar da oluştu ancak sunucularımızdan birisinde raid konfigürasyon arızası sebebi ile verilere ulaşılamadı. Ulaşılamayan veriler sonucu çeşitli firmalar ile birebir serveri de yanımda götürerek işlem yaptırdım ve %70 kadar veri kurtuldu. Kalan %30 luk kısım ise manuel olarak yedeklerden geriye getirildi. 2 Günlük bir kayıp vardı ancak bazı sunucularda 4 günlük kayıp vardı. Bu gibi durumlarda tek müşteriye özel olarak yedeğini kurup hizmet vermem mümkün değildir ancak yeri geldi bu kriz durumunda yardımcı olduğum bazı müşteriler de var elbette. Herkese yetişmem mümkün değil zaten küçük bir işletmeyiz çok büyük bir holding değiliz, büyümeyi de düşünmüyoruz aslında. Sorunların çözümü esnasında açılan şikayet konusunda konuya cevap veremeden konu kilitlendi, tabiki bu itibarımızı zedeler. Konuyu reportlayıp açtırdık elbette ve karşı taraf yedeğini istediğinde ilettiğimiz halde tutumları yanlıştı. Ücret almadık, verisi 1 yada 2 gün önce transfer edildi ve edilmeden önce de eski firmasında zaten hali hazırda bir arıza yaşanıyormuş. Bu durumda bir kaybı da yok ancak yaşı reşit bile olmayan küçük kardeşimiz binlerce lira zararı olduğunu beyan etti. Teknik destek kayıtlarını eksik sunmuş tabi hakaretleri burada paylaşmıyorum gerçekten kışkırtıcı bir andı ve bilerek o kişinin taleplerine arıza giderilene kadar bakılmamasını rica ettim. Eski firmasından geçen herkesin yedekleri farklı bir diskteydi ve eski firmasına da yedeklerini soran olursa diye bağlantı paylaştım. Aslında bir mağduriyet söz konusu değildi zaten mağdur bir müşteriyi transfer etmiştik. Bu güne kadar müşterilerimi dikkatli ve özenle seçerek hizmet sağladım. Müşterilerime asla ve kesinlikle yalan söylemedim. Yüksek bir ürün almak isteyene gerçekte ihtiyacı olan ürün ne ise onu teslim ederek hakkına girmemeye çalıştım. Bakınız ben bu işi Ailem için yapıyorum ve kesinlikle ek iş olarak yapmamaktayım. 2 farklı aile geçindiriyorum. Bu durumlar gerçekten beni çok üzmektedir. Toplu mesaj konusuna değinecek olursak eğer o mesajın atılmasını ben istemedim. Bir süredir ceza evindeyim ve durum ne ise bunun açıklanmasını ve işlerin aksamadan devam etmesini istedim. (Etik olmayacağını düşünerek farklı bir açıklama yapılmış ancak ben bu açıklamayı zaten kabul etmiyorum.) Daha önce de benim ile çalışan arkadaşlarıma belirttim, server ödemelerini aksatmayın ve kalan paranın tümünü ihtiyacınız olursa alın. ( Bu durumda maddi bir beklentim de olmadı.) Benim ile birlikte çalışan arkadaşlarımın ilk hafta iş ile ilgilendiği ve sonradan hiç ilgilenmediğini duyduğumda artık çok geçti, eşim ziyarete son gelişinde durumu artık anlatmak zorunda kaldı ve server bilgilerinin tamamını yetkili farklı bir firma sahibi olan arkadaşıma gönderdim, bu süreçte bilgiler arkadaşıma ulaşmadan ben ceza evinden tahliye oldum. Allah'a bin şükür şuan ailem ile bir aradayım. Bir kaç gün içerisinde telefon numaralarımız yeniden aktif olacaktır. Biriken destek taleplerini okuyarak geç te olsa yardımcı oluyorum, yokluğumda mağduriyeti olan herkesin mağduriyetini gideriyorum. Çevremdeki müşterilerim tekrardan r10 da hesap açmam adına sık sık uyarılarda bulunuyor tabi bunu düşünebilirim ama net bir kararım henüz yok. Destek talebi, mail ve site üzerinden iletişim formundan gerekli yazışmalar yapılabilmektedir.
    Eğer benim durumumdan ötürü mağduriyetiniz var ise hepinizin yada forumda diğer üyelerin affına sığınırım ve telafi edilebilmesi için gereken bedeli maddi-manevi ödemeye hazırım.

    Hayırlı forumlar dilerim.

    Alper Bülbül
    Uzmanlar Hosting
    Selamlar Alper, bende kayıtlı olan numarana yazdım. Ya netin kapalı ya da numara değiştirmişsin.

    Bu hayatta en önemli şey dürüst olmaktır. Görünen o ki felaketler sarmış başını, atlattığına sevindim.

    Allah yardımcın olsun.
  • 02-11-2023, 23:36:06
    #22
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar Alper, bende kayıtlı olan numarana yazdım. Ya netin kapalı ya da numara değiştirmişsin.

    Bu hayatta en önemli şey dürüst olmaktır. Görünen o ki felaketler sarmış başını, atlattığına sevindim.

    Allah yardımcın olsun.
    Eşimin telefonu kırıldı çocuk yere düşürmüş yada öyle birşeyler olmuş. Cezaevi emanetinden teslim ettirdim telefonumu o kullanıyor. Bir kaç güne kadar yeni telefon alacağım o yüzden telefonlar bir süredir aktif değildi.
  • 03-11-2023, 11:55:12
    #23
    Legnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese hayırlı akşamlar. Arkadaşımdan rica ederek hesabına giriş yapıp açıklama yapmak istedim. Tekrardan işimin başındayım. Teknik anlamda ekibimin ne kadar yetersiz olduğunu bir vesile ile gördüm. Sürekli işimin başında takipte kalarak ve müşterilerim ile bağ içerisinde yaşayarak aldığım paranın ne kadar helal olduğunu her zaman hissediyordum. Antalya Telekominikasyon A.Ş. firmasını kuruyorduk ancak hiç satış yapmadığımız ve müşterileri transfer ettiğimiz web sitemiz için sürekli şikayet var ve btk ya talepler gönderiliyordu. Gerekli yazışmalar yapılarak şikayetlerin asılsız olduğunu ispatladık. Buradaki bağlantıda bulunan şikayet konusunda konuya bakan moderatörün tutumundan dolayı hesaplarımızı gaflete düşerek sildirdim. Belki de daha iyi oldu bilmiyorum. Ulaşılamadığımız için dolandırdı insanları kaçtı gibi durumlar da oluştu ancak sunucularımızdan birisinde raid konfigürasyon arızası sebebi ile verilere ulaşılamadı. Ulaşılamayan veriler sonucu çeşitli firmalar ile birebir serveri de yanımda götürerek işlem yaptırdım ve %70 kadar veri kurtuldu. Kalan %30 luk kısım ise manuel olarak yedeklerden geriye getirildi. 2 Günlük bir kayıp vardı ancak bazı sunucularda 4 günlük kayıp vardı. Bu gibi durumlarda tek müşteriye özel olarak yedeğini kurup hizmet vermem mümkün değildir ancak yeri geldi bu kriz durumunda yardımcı olduğum bazı müşteriler de var elbette. Herkese yetişmem mümkün değil zaten küçük bir işletmeyiz çok büyük bir holding değiliz, büyümeyi de düşünmüyoruz aslında. Sorunların çözümü esnasında açılan şikayet konusunda konuya cevap veremeden konu kilitlendi, tabiki bu itibarımızı zedeler. Konuyu reportlayıp açtırdık elbette ve karşı taraf yedeğini istediğinde ilettiğimiz halde tutumları yanlıştı. Ücret almadık, verisi 1 yada 2 gün önce transfer edildi ve edilmeden önce de eski firmasında zaten hali hazırda bir arıza yaşanıyormuş. Bu durumda bir kaybı da yok ancak yaşı reşit bile olmayan küçük kardeşimiz binlerce lira zararı olduğunu beyan etti. Teknik destek kayıtlarını eksik sunmuş tabi hakaretleri burada paylaşmıyorum gerçekten kışkırtıcı bir andı ve bilerek o kişinin taleplerine arıza giderilene kadar bakılmamasını rica ettim. Eski firmasından geçen herkesin yedekleri farklı bir diskteydi ve eski firmasına da yedeklerini soran olursa diye bağlantı paylaştım. Aslında bir mağduriyet söz konusu değildi zaten mağdur bir müşteriyi transfer etmiştik. Bu güne kadar müşterilerimi dikkatli ve özenle seçerek hizmet sağladım. Müşterilerime asla ve kesinlikle yalan söylemedim. Yüksek bir ürün almak isteyene gerçekte ihtiyacı olan ürün ne ise onu teslim ederek hakkına girmemeye çalıştım. Bakınız ben bu işi Ailem için yapıyorum ve kesinlikle ek iş olarak yapmamaktayım. 2 farklı aile geçindiriyorum. Bu durumlar gerçekten beni çok üzmektedir. Toplu mesaj konusuna değinecek olursak eğer o mesajın atılmasını ben istemedim. Bir süredir ceza evindeyim ve durum ne ise bunun açıklanmasını ve işlerin aksamadan devam etmesini istedim. (Etik olmayacağını düşünerek farklı bir açıklama yapılmış ancak ben bu açıklamayı zaten kabul etmiyorum.) Daha önce de benim ile çalışan arkadaşlarıma belirttim, server ödemelerini aksatmayın ve kalan paranın tümünü ihtiyacınız olursa alın. ( Bu durumda maddi bir beklentim de olmadı.) Benim ile birlikte çalışan arkadaşlarımın ilk hafta iş ile ilgilendiği ve sonradan hiç ilgilenmediğini duyduğumda artık çok geçti, eşim ziyarete son gelişinde durumu artık anlatmak zorunda kaldı ve server bilgilerinin tamamını yetkili farklı bir firma sahibi olan arkadaşıma gönderdim, bu süreçte bilgiler arkadaşıma ulaşmadan ben ceza evinden tahliye oldum. Allah'a bin şükür şuan ailem ile bir aradayım. Bir kaç gün içerisinde telefon numaralarımız yeniden aktif olacaktır. Biriken destek taleplerini okuyarak geç te olsa yardımcı oluyorum, yokluğumda mağduriyeti olan herkesin mağduriyetini gideriyorum. Çevremdeki müşterilerim tekrardan r10 da hesap açmam adına sık sık uyarılarda bulunuyor tabi bunu düşünebilirim ama net bir kararım henüz yok. Destek talebi, mail ve site üzerinden iletişim formundan gerekli yazışmalar yapılabilmektedir.
    Eğer benim durumumdan ötürü mağduriyetiniz var ise hepinizin yada forumda diğer üyelerin affına sığınırım ve telafi edilebilmesi için gereken bedeli maddi-manevi ödemeye hazırım.

    Hayırlı forumlar dilerim.

    Alper Bülbül
    Uzmanlar Hosting
    Çok geçmiş olsun Alper Hocam. İşlerinin başına dönmene çok sevindim artık gönlümüzde kafamızda çok rahat. Eğer sen bu işe devam edeceksen, biz de beraber çalışmaya devam ederiz. Bizi başlarına emanet etme Ailenle güzel ve kaliteli zamanlar geçirmen dileğiyle. Saygılarımla Burak ARGÜÇ
  • 13-11-2023, 20:27:39
    #24
    Legnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşimin telefonu kırıldı çocuk yere düşürmüş yada öyle birşeyler olmuş. Cezaevi emanetinden teslim ettirdim telefonumu o kullanıyor. Bir kaç güne kadar yeni telefon alacağım o yüzden telefonlar bir süredir aktif değildi.
    Selamlar hocam, Alper’e ulaşabiliyor musunuz? Ulaşıyorsanız eğer ve yeni bir numara aldıysa bize bildirirseniz sevinirim.

    Teşekkürler.
  • 13-03-2024, 17:04:23
    #25
    Benim hostingim onlarda her hafta site kapanır yok IP güncellemesi, yok sunucu bakımı.
    Arada siteniz ortadan kaybolur, yedek felan almadıysanız Allah yardımcınız olun.
    Lafa gelince maşallah çok iyi laf üretiyorlar, iş icraata gelince insanlara mağdur olmak dışında birşey yok.
    İnsanların iyi niyetli veya yardımsever olması birşey ifade etmiyor, şu piyasadaki en dandik hosting firmaları bile beni uzmanlar.org kadar mağdur etmedi.
    Sizde bu sorunları yaşamak istiyorsanız kesinlikle bir hosting alın
    @Legnom;