TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar hosting hizmeti almıştım ulaşamıyorum arkadaşa. Bilgisi olan varmı
AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. Bende takipteyim.
hozansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+90 850 850 1046
Numaraları bu olması Lazım,
Daha önce kendileriyle görüşmüştüm bende
real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer hafızam beni yanıtmıyorsa gördüğüme eminim ama yine de yanlış ise kimse kızmasın.
R10 da 2 adet profillerini sildirmek için konu açmışlardı, Sonrasını tabii ki bilmiyorum.
DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sıra çok metliyorlardı
zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 üzerinden ayrıldılar uzmanlar hosting olarak devam ediyorlar. Alper bey en ufak konuda destek sağlıyor ulaşamassanız yazın bana atıyım bilgilerini
EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/moderatore-soru/...me-talebi.html

Hesap sildirme talebinde bulunmuşlar
Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabim antalyatelekom.com.tr'de idi. Şimdi tekrar uzmanlar.org'a dönmüşler. Benim de web sitem bugün itibariyle kapalı. Destek talebi oluşturdum bakalım
UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, haber alan var mı?
musasayansayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaslar ben ulastım kendi sunucularımda orada dunden beri ulasamıyordum yazılım destek ekibinden gelen bilgi İşletme Sahibi alper abi trafik kazası gecirmiş durumu bellı degilmiş suanlık uzmanlar oalrak devam ediyorlar
burakarg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şimdi yazdım, teknik desteğe hemen cevap geldi.
Herkese hayırlı akşamlar. Arkadaşımdan rica ederek hesabına giriş yapıp açıklama yapmak istedim. Tekrardan işimin başındayım. Teknik anlamda ekibimin ne kadar yetersiz olduğunu bir vesile ile gördüm. Sürekli işimin başında takipte kalarak ve müşterilerim ile bağ içerisinde yaşayarak aldığım paranın ne kadar helal olduğunu her zaman hissediyordum. Antalya Telekominikasyon A.Ş. firmasını kuruyorduk ancak hiç satış yapmadığımız ve müşterileri transfer ettiğimiz web sitemiz için sürekli şikayet var ve btk ya talepler gönderiliyordu. Gerekli yazışmalar yapılarak şikayetlerin asılsız olduğunu ispatladık. Buradaki bağlantıda bulunan şikayet konusunda konuya bakan moderatörün tutumundan dolayı hesaplarımızı gaflete düşerek sildirdim. Belki de daha iyi oldu bilmiyorum. Ulaşılamadığımız için dolandırdı insanları kaçtı gibi durumlar da oluştu ancak sunucularımızdan birisinde raid konfigürasyon arızası sebebi ile verilere ulaşılamadı. Ulaşılamayan veriler sonucu çeşitli firmalar ile birebir serveri de yanımda götürerek işlem yaptırdım ve %70 kadar veri kurtuldu. Kalan %30 luk kısım ise manuel olarak yedeklerden geriye getirildi. 2 Günlük bir kayıp vardı ancak bazı sunucularda 4 günlük kayıp vardı. Bu gibi durumlarda tek müşteriye özel olarak yedeğini kurup hizmet vermem mümkün değildir ancak yeri geldi bu kriz durumunda yardımcı olduğum bazı müşteriler de var elbette. Herkese yetişmem mümkün değil zaten küçük bir işletmeyiz çok büyük bir holding değiliz, büyümeyi de düşünmüyoruz aslında. Sorunların çözümü esnasında açılan şikayet konusunda konuya cevap veremeden konu kilitlendi, tabiki bu itibarımızı zedeler. Konuyu reportlayıp açtırdık elbette ve karşı taraf yedeğini istediğinde ilettiğimiz halde tutumları yanlıştı. Ücret almadık, verisi 1 yada 2 gün önce transfer edildi ve edilmeden önce de eski firmasında zaten hali hazırda bir arıza yaşanıyormuş. Bu durumda bir kaybı da yok ancak yaşı reşit bile olmayan küçük kardeşimiz binlerce lira zararı olduğunu beyan etti. Teknik destek kayıtlarını eksik sunmuş tabi hakaretleri burada paylaşmıyorum gerçekten kışkırtıcı bir andı ve bilerek o kişinin taleplerine arıza giderilene kadar bakılmamasını rica ettim. Eski firmasından geçen herkesin yedekleri farklı bir diskteydi ve eski firmasına da yedeklerini soran olursa diye bağlantı paylaştım. Aslında bir mağduriyet söz konusu değildi zaten mağdur bir müşteriyi transfer etmiştik. Bu güne kadar müşterilerimi dikkatli ve özenle seçerek hizmet sağladım. Müşterilerime asla ve kesinlikle yalan söylemedim. Yüksek bir ürün almak isteyene gerçekte ihtiyacı olan ürün ne ise onu teslim ederek hakkına girmemeye çalıştım. Bakınız ben bu işi Ailem için yapıyorum ve kesinlikle ek iş olarak yapmamaktayım. 2 farklı aile geçindiriyorum. Bu durumlar gerçekten beni çok üzmektedir. Toplu mesaj konusuna değinecek olursak eğer o mesajın atılmasını ben istemedim. Bir süredir ceza evindeyim ve durum ne ise bunun açıklanmasını ve işlerin aksamadan devam etmesini istedim. (Etik olmayacağını düşünerek farklı bir açıklama yapılmış ancak ben bu açıklamayı zaten kabul etmiyorum.) Daha önce de benim ile çalışan arkadaşlarıma belirttim, server ödemelerini aksatmayın ve kalan paranın tümünü ihtiyacınız olursa alın. ( Bu durumda maddi bir beklentim de olmadı.) Benim ile birlikte çalışan arkadaşlarımın ilk hafta iş ile ilgilendiği ve sonradan hiç ilgilenmediğini duyduğumda artık çok geçti, eşim ziyarete son gelişinde durumu artık anlatmak zorunda kaldı ve server bilgilerinin tamamını yetkili farklı bir firma sahibi olan arkadaşıma gönderdim, bu süreçte bilgiler arkadaşıma ulaşmadan ben ceza evinden tahliye oldum. Allah'a bin şükür şuan ailem ile bir aradayım. Bir kaç gün içerisinde telefon numaralarımız yeniden aktif olacaktır. Biriken destek taleplerini okuyarak geç te olsa yardımcı oluyorum, yokluğumda mağduriyeti olan herkesin mağduriyetini gideriyorum. Çevremdeki müşterilerim tekrardan r10 da hesap açmam adına sık sık uyarılarda bulunuyor tabi bunu düşünebilirim ama net bir kararım henüz yok. Destek talebi, mail ve site üzerinden iletişim formundan gerekli yazışmalar yapılabilmektedir.
Eğer benim durumumdan ötürü mağduriyetiniz var ise hepinizin yada forumda diğer üyelerin affına sığınırım ve telafi edilebilmesi için gereken bedeli maddi-manevi ödemeye hazırım.

Hayırlı forumlar dilerim.

Alper Bülbül
Uzmanlar Hosting