Legnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşimin telefonu kırıldı çocuk yere düşürmüş yada öyle birşeyler olmuş. Cezaevi emanetinden teslim ettirdim telefonumu o kullanıyor. Bir kaç güne kadar yeni telefon alacağım o yüzden telefonlar bir süredir aktif değildi.
Selamlar hocam, Alper’e ulaşabiliyor musunuz? Ulaşıyorsanız eğer ve yeni bir numara aldıysa bize bildirirseniz sevinirim.

Teşekkürler.