UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar Alper, bende kayıtlı olan numarana yazdım. Ya netin kapalı ya da numara değiştirmişsin.

Bu hayatta en önemli şey dürüst olmaktır. Görünen o ki felaketler sarmış başını, atlattığına sevindim.

Allah yardımcın olsun.
Eşimin telefonu kırıldı çocuk yere düşürmüş yada öyle birşeyler olmuş. Cezaevi emanetinden teslim ettirdim telefonumu o kullanıyor. Bir kaç güne kadar yeni telefon alacağım o yüzden telefonlar bir süredir aktif değildi.