• 25-09-2023, 21:10:29
    #10
    önceden hayalini kuruyodum, şimdi umrumda bile değil saldım artık. Çabalamıyorum bile. Yazık oldu
  • 25-09-2023, 21:11:03
    #11
    gelir yine tüp kuyrugundaydıkcılar ve kredi ile alma birikim yap calıs al diyenler yok arkadas asgari ücretle bir adamın ev bakarak biriktirmesi cok zor. ayda 50 bin kazansa bile kılcıksız 1 kurusuna dokunmadan kazandıgını kenara atsa 40 ay sonra 2 milyon parası olacak 40 ay sonra bakalım 2 milyona ev mi alınacak kümesmi?=
  • 25-09-2023, 21:12:47
    #12
    Geçen sene kiracıydım. Ev sahibi evi satmaya kalktı. (O stresi anlatamam. Annem o stresten kalp krizi geçirdi kurtaramadık)
    Geçen sene 400k birikimimin üstüne 500k kredi çekerek 900k'ya ev almıştım. Fakat her geçen gün hayat pahalılaşıyor. Şuan evin değeri 3 milyonu bulmuş durumda. Her geçen gün hayat pahalanıyor. Allah kiracıların yardımcısı olsun.
  • 25-09-2023, 21:13:09
    #13
    ucu ucuna bazen - ye gire gire ev geçindiriyorum ben ne diyim ki ne hallere geldi canım ülkem
  • 25-09-2023, 21:14:28
    #14
    2 milyona 15 milyon ödeme hiç bir ülkede yok bir bizim ülkede var degerini bilin !

    vaade yüksek diyenler olacak ama bu konut kredisi zaten 12 aylık taksitle ev alınmaz
  • 25-09-2023, 21:14:50
    #15
    Türkiye finansda 2.89 faiz var hocam 59 bin tl ödemesi var belki fikriniz değişir
  • 25-09-2023, 21:16:06
    #16
    Muhtemelen alamayacaksınız
  • 25-09-2023, 21:16:49
    #17
    2019’da 75 bin nakit param vardı,270 bine anlaştığım ev fiyatı 320’ye çıkarınca kızıp araç aldım.Ev kredim hazırdı Halkbank ‘ta 200 bin kredi ile alacaktım.Şimdi araç 600.000 ediyor ev 4 milyon oldu.Üstelik kendi evimi satıp parasını babama vermiştim,1 yıl müsade istemişti geri ödemek için ödemedi.Bazen sadece ev alamadığına üzülmez insan,şu pişmanlıklar beni yiyip bitiriyor
  • 25-09-2023, 21:17:51
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla artık imkansıza yakın. aile evi bize ait 3 asgari ve 2 emekli giriyor ama bişey alamıyoruz ki. kirada olanları düşünemiyorum. tabi henüz evlenmedim evlensem alamıcam bizimkilerden kalmadığı sürece