Geçen sene kiracıydım. Ev sahibi evi satmaya kalktı. (O stresi anlatamam. Annem o stresten kalp krizi geçirdi kurtaramadık)
Geçen sene 400k birikimimin üstüne 500k kredi çekerek 900k'ya ev almıştım. Fakat her geçen gün hayat pahalılaşıyor. Şuan evin değeri 3 milyonu bulmuş durumda. Her geçen gün hayat pahalanıyor. Allah kiracıların yardımcısı olsun.