Valla artık imkansıza yakın. aile evi bize ait 3 asgari ve 2 emekli giriyor ama bişey alamıyoruz ki. kirada olanları düşünemiyorum. tabi henüz evlenmedim evlensem alamıcam bizimkilerden kalmadığı sürece