• 25-09-2023, 12:27:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar değerli forum üyeleri muhasebecimle yaklaşık 3 aydır birbirimize bir mesaj bile atmadık. Geçen mesaj geldi 1300 lira falan damga vergisi şu tarihe kadar ödeyin diye. 2 gün önce yazdı cevab verdim bugün sabah dönüş yaptı ve bana diyorki hastaydım falan başka bir mali müşavir arkadaşım bakıyordu ondada sizin numara olmayınca kalmış damgalar diyor ama her ay KDV beyannamesi ve 3 ayda bir geçici vergi beyannamesi yapılıyor dedi. Ama benim borçlarından işlemlerimden bile haberim yok şimdi kendi odemesiyle birlikte hepsi toplu bana yansıyacak ve ben çalışmayı bitirmek istiyorum. Ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim. ?

    Bu arada arkadaşım baktı diyor ama rside mali müşavir. Yani bir başkası değil evinin içindeki eşi baktı öyle birşey yapıldıysa yada hiç yapilmadi

    Bu isleri anlamadigimiz için tabiki başka bir muhasebecimle anlaşma yapılacak ama reklam yapmadan bu konuda bana bir bilgi verirseniz sevinirim sonrasında zaten ben iletişime geçerim yorumlara göre
  • 25-09-2023, 12:31:47
    #2
    backlinkmatik.com
    @MaliMevzuat; ile çalışın böyle dertleriniz olmasın.

    kendisi ayrica size durumunuzla ilgili gerekli bilgiyi verecektir hocam
  • 25-09-2023, 12:33:12
    #3
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar değerli forum üyeleri muhasebecimle yaklaşık 3 aydır birbirimize bir mesaj bile atmadık. Geçen mesaj geldi 1300 lira falan damga vergisi şu tarihe kadar ödeyin diye. 2 gün önce yazdı cevab verdim bugün sabah dönüş yaptı ve bana diyorki hastaydım falan başka bir mali müşavir arkadaşım bakıyordu ondada sizin numara olmayınca kalmış damgalar diyor ama her ay KDV beyannamesi ve 3 ayda bir geçici vergi beyannamesi yapılıyor dedi. Ama benim borçlarından işlemlerimden bile haberim yok şimdi kendi odemesiyle birlikte hepsi toplu bana yansıyacak ve ben çalışmayı bitirmek istiyorum. Ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim. ?

    Bu arada arkadaşım baktı diyor ama rside mali müşavir. Yani bir başkası değil evinin içindeki eşi baktı öyle birşey yapıldıysa yada hiç yapilmadi

    Bu isleri anlamadigimiz için tabiki başka bir muhasebecimle anlaşma yapılacak ama reklam yapmadan bu konuda bana bir bilgi verirseniz sevinirim sonrasında zaten ben iletişime geçerim yorumlara göre
    Merhabalar, mali müşaviriniz bir şekilde işlemleri yürüttürmüş beyannamelerinizi vermiş, ama anladığım kadarıyla sizden ne evrak alınmış ne de ödenmesi gereken damga vergilerinin tahakkuklarını size iletmemişler.
    Öncelikle bu borç sizin borcunuzdur Mali Müşavirin sorumlu olduğu bi durum değildir. Etik olarak sizinle iletişime geçilmemesi sizin için haklı bi durumdur sözleşmenizi fesih edebilir yeni bir mali müşavir ile çalışabilirsiniz.

    Edit : Başka bir mali müşavirle anlaşmanız için öncelikle mali müşavirinizle aranızda ki borç alacak ilişkisini bitirin, ayrılacağınız söyleyin, sistemden sözleşmeyi iptal etmesini talep edin sonra yeni mali müşavir işlemleri yapabilecektir.
  • 25-09-2023, 12:35:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    harunzdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, mali müşaviriniz bir şekilde işlemleri yürüttürmüş beyannamelerinizi vermiş, ama anladığım kadarıyla sizden ne evrak alınmış ne de ödenmesi gereken damga vergilerinin tahakkuklarını atmamışlar.
    Öncelikle bu borç sizin borcunuzdur Mali Müşavirin sorumluğu olduğu bi durum değildir. Etik olarak sizinle iletişime geçilmemesi sizin için haklı bi durumdur sözleşmenizi fesih edebilir yeni bir mali müşavir ile çalışabilirsiniz.
    Hocam sorunda şurda aylardır benle iletişime geçmeden bana borçlarımı hatırlatmadan şimdi toplu sekilde kendi ödemeleride dahil bunları bana toplu yansıtıyor burada ödeme yapmam gerekirmi muhasebeciye digerleri zaten benim borcum ama 3-4m ay sesini bile duymadıgım bir adamda ne kadar haklıyım bir muhasebeci olarak değil haklılık ve yasalara göre cevap verirseniz sevinirim
  • 25-09-2023, 12:41:00
    #5
    @MaliMevzuat;
  • 25-09-2023, 12:41:52
    #6
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorunda şurda aylardır benle iletişime geçmeden bana borçlarımı hatırlatmadan şimdi toplu sekilde kendi ödemeleride dahil bunları bana toplu yansıtıyor burada ödeme yapmam gerekirmi muhasebeciye digerleri zaten benim borcum ama 3-4m ay sesini bile duymadıgım bir adamda ne kadar haklıyım bir muhasebeci olarak değil haklılık ve yasalara göre cevap verirseniz sevinirim
    Hocam yasal olarak verilmesi gereken beyannameleri vermiş ise, sizi herhangi bir vergi cezası ile karşı karşıya bırakmadı ise bir sorun görünmüyor. Aylık muhasebe ücretini sizden isteyebilir.
    Üstte de dediğim gibi burada ki tek sorun işlemlerin sağlıklı ve diyalog çerçevesinde ilerlememesi, bu da fesih etmeniz için haklı bi durumdur.
    Size atılsa belki zamanında öderdiniz gecikme zammı ile karşı karşıya kalmazdınız. Burada ki gecikme zamlarını indirim olarak isteyebilirsiniz anlayışla karşılayacaktır.
  • 25-09-2023, 13:25:47
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer beyannamelerinizi zamanında, kanuni süresini geçirmeden verdiyse size ceza gelmez.

    Mali müşavir ile sekronize bir şekilde çalışmak çok önemli. Bu durumdan da bunu anlayabiliriz. Dilerseniz yaşadığınız olayı neden gösterip sözleşme feshi yapabilirsiniz hocam.
  • 25-09-2023, 13:27:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    harunzdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yasal olarak verilmesi gereken beyannameleri vermiş ise, sizi herhangi bir vergi cezası ile karşı karşıya bırakmadı ise bir sorun görünmüyor. Aylık muhasebe ücretini sizden isteyebilir.
    Üstte de dediğim gibi burada ki tek sorun işlemlerin sağlıklı ve diyalog çerçevesinde ilerlememesi, bu da fesih etmeniz için haklı bi durumdur.
    Size atılsa belki zamanında öderdiniz gecikme zammı ile karşı karşıya kalmazdınız. Burada ki gecikme zamlarını indirim olarak isteyebilirsiniz anlayışla karşılayacaktır.
    Teşekkürler hocam
    SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer beyannamelerinizi zamanında, kanuni süresini geçirmeden verdiyse size ceza gelmez.

    Mali müşavir ile sekronize bir şekilde çalışmak çok önemli. Bu durumdan da bunu anlayabiliriz. Dilerseniz yaşadığınız olayı neden gösterip sözleşme feshi yapabilirsiniz hocam.
    Teşekkürler hocam anlaşmaya vardık gibi bakalim
  • 12-10-2023, 13:50:46
    #9
    öncelikle mali müşavirlerde birer insan belli ki sıkıntılı bir dönemden geçmiş hemen ayrılma kararı doğru bir karar olduğunu sanmıyorum. Önemli olan geçmişteki memnuniyetiniz ve gelecekte de memnuniyet öngörünüzdür. Belli ki sizi cezalık bir duruma düşürmemiş işini yapmış ancak güzel insan sende bi neden aramadın muhasebeni ya durum nedir ne değildir beni aramıyorsunuz sormuyorsunuz mantıklı bir açıklamanız var mı dır nedne para istemiyorsunuz bir sıkıntı var mı yok mu diye yani her şeyi merkezden beklemekte doğru değil Defter senin defterin sorumluluk senin sorumluluğun mali müşaviriniz sağlıksal veya buna benzer sıkıntılı bir dönemden geçmiş belli ki anlattıığınıza göre, idare edilebilir bir süreç bahsettiğiniz damga vergilerine gelen gecikme zamları 3-5 TL farketmiştir en fazla sıkıntı olacak bir durum söz konusu değil zannımca ve unutmayın ki insan insana KAMİL olandır....

    selametle inşallah