harunzdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yasal olarak verilmesi gereken beyannameleri vermiş ise, sizi herhangi bir vergi cezası ile karşı karşıya bırakmadı ise bir sorun görünmüyor. Aylık muhasebe ücretini sizden isteyebilir.
Üstte de dediğim gibi burada ki tek sorun işlemlerin sağlıklı ve diyalog çerçevesinde ilerlememesi, bu da fesih etmeniz için haklı bi durumdur.
Size atılsa belki zamanında öderdiniz gecikme zammı ile karşı karşıya kalmazdınız. Burada ki gecikme zamlarını indirim olarak isteyebilirsiniz anlayışla karşılayacaktır.
Teşekkürler hocam
SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer beyannamelerinizi zamanında, kanuni süresini geçirmeden verdiyse size ceza gelmez.

Mali müşavir ile sekronize bir şekilde çalışmak çok önemli. Bu durumdan da bunu anlayabiliriz. Dilerseniz yaşadığınız olayı neden gösterip sözleşme feshi yapabilirsiniz hocam.
Teşekkürler hocam anlaşmaya vardık gibi bakalim