öncelikle mali müşavirlerde birer insan belli ki sıkıntılı bir dönemden geçmiş hemen ayrılma kararı doğru bir karar olduğunu sanmıyorum. Önemli olan geçmişteki memnuniyetiniz ve gelecekte de memnuniyet öngörünüzdür. Belli ki sizi cezalık bir duruma düşürmemiş işini yapmış ancak güzel insan sende bi neden aramadın muhasebeni ya durum nedir ne değildir beni aramıyorsunuz sormuyorsunuz mantıklı bir açıklamanız var mı dır nedne para istemiyorsunuz bir sıkıntı var mı yok mu diye yani her şeyi merkezden beklemekte doğru değil Defter senin defterin sorumluluk senin sorumluluğun mali müşaviriniz sağlıksal veya buna benzer sıkıntılı bir dönemden geçmiş belli ki anlattıığınıza göre, idare edilebilir bir süreç bahsettiğiniz damga vergilerine gelen gecikme zamları 3-5 TL farketmiştir en fazla sıkıntı olacak bir durum söz konusu değil zannımca ve unutmayın ki insan insana KAMİL olandır....

selametle inşallah