Merhabalar değerli forum üyeleri muhasebecimle yaklaşık 3 aydır birbirimize bir mesaj bile atmadık. Geçen mesaj geldi 1300 lira falan damga vergisi şu tarihe kadar ödeyin diye. 2 gün önce yazdı cevab verdim bugün sabah dönüş yaptı ve bana diyorki hastaydım falan başka bir mali müşavir arkadaşım bakıyordu ondada sizin numara olmayınca kalmış damgalar diyor ama her ay KDV beyannamesi ve 3 ayda bir geçici vergi beyannamesi yapılıyor dedi. Ama benim borçlarından işlemlerimden bile haberim yok şimdi kendi odemesiyle birlikte hepsi toplu bana yansıyacak ve ben çalışmayı bitirmek istiyorum. Ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim. ?

Bu arada arkadaşım baktı diyor ama rside mali müşavir. Yani bir başkası değil evinin içindeki eşi baktı öyle birşey yapıldıysa yada hiç yapilmadi

Bu isleri anlamadigimiz için tabiki başka bir muhasebecimle anlaşma yapılacak ama reklam yapmadan bu konuda bana bir bilgi verirseniz sevinirim sonrasında zaten ben iletişime geçerim yorumlara göre