YD Apple Garanti Hknd.
7
●210
- 24-09-2023, 22:58:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba, sadece bilmediğim için siz değerli R10 üyelerine sormak istiyorum. YD Apple ve Türkiye'de garantisi geçen A2894 modelli cihazlarda Apple kaynaklı bir sorun sonucu değişim olursa değişen cihaz yine YD mi gözüküyor yoksa TR cihazı mı oluyor ?
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 24-09-2023, 23:13:20Burada gayet bilgili olduğunuzu söylemiştiniz beni yanıltmadınız https://www.r10.net/1085994837-post35.html. Anakart değişmediği sürece cihaz YD olmaya devam eder. IMEI anakartın içinde gömülüdür. Bildiğim kadarıyla işlemcide saklanıyor. İşlemci değişirse IMEI'de değişir diye düşünüyorum. Tam bilgim yok. Ama anakart komple değişirse cihaz TR'ye bir ihtimal dönebilir.
- 24-09-2023, 23:47:47Hocam sizde bilmişlik konusunda beni yanıltmadınız. Diyorum ki donanımsal hatadan kaynaklı cihaz değişiminden bahsediyorum???? Halen bilmiş bilmiş konuşuyorsunuzLecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 23:48:23Direkt olarak donanımsal arızdan kaynaklı cihaz değişiminden bahsediyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 23:52:14Yukarıda yazdığımı aynen yazıyorum. Anakartta oluşan sorunlar haricinde parça değişimi yaparlar. Anakartta sorun olursa yüksek ihtimal cihaz değişir. Ayrıca buradan net bilgi alamazsın. Bunu Apple Müşteri Hizmetlerine arayıp sorabilirsin. Ayrıca ben bilmişlik taslamıyorum size. Siz bilmediğiniz halde biliyorum dediğiniz için size bilmişlik gelebilir.ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2023, 00:35:50donanımsal arızada apple servisi yetkilidir, ona göre parça talebi açılır değişim yapılır sisteme kaydedilir, global garantisi 1 yıl tamir edilemeyecek durumda ise size en kötü iyi niyet garantisi adı altında en kötü size offer sunulur, cihazınız tamir edilemeyecek durumda biz size xx.xxx fiyattan alalım bunu refurbished edip satacağız, elimizde parça yok size 3-4 bin tl farkla şu cihazı sunuyoruz derler official resellerlar, ha siz gidip dışarıda müdehale ettirirseniz apple tek kuruş ödeme yapmaz. donanımsal arızadan kaynaklı durumdada official resellerlar yetkilidir, dışarılar değil, size ya offer sunarlar yada hizmet bedeli isterler (garantisi dolmuş ise) ancak her halükülarda - her ihtimalde cihazınız yd görünür. tr asla gözükemez ! net bilgidir...ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit: asıl gizli sorunun cevabını söyleyeyim... yediremezsin kardeşim, yemez ! mecbur pasaporta işleteceksin ve harç ödeyeceksin, tr kayıtlı diye satamayacaksın... onları ödedikten sonra e-devlete düşer, kısmen tr cihaz sayılabilir. işi bilen yine girer seri nosuna bakar tespit eder, bu işin membahı arap ülkeleri ve italya tax free ve vergiler aşırı saçma komik hatta yok gibi, neyin ne olduğunu ne çevirmeye çalıştığını az çok herkes fark etti diye düşünüyorum, iphone piyasası sandığın gibi değil git samsung yada xaomi kovala derim. p harfiyleyse özelleşmiş cihaztır (şu araplara satılan altın kaplama vs) ch ise çin pazarına özeldir, m ise sıfır cihazıdr, p ise yenilenmiş cihazdır, n ise yenilenmiş cihazdır, LL america pazarı içindir vs vs... sırf ayarlara model numarasına bakan biri bile işi bilen iphone kullanıcısıysa beş kuruş vermez sana..
https://www.youtube.com/watch?v=EEHYeL5BVqc