Merhaba, sadece bilmediğim için siz değerli R10 üyelerine sormak istiyorum. YD Apple ve Türkiye'de garantisi geçen A2894 modelli cihazlarda Apple kaynaklı bir sorun sonucu değişim olursa değişen cihaz yine YD mi gözüküyor yoksa TR cihazı mı oluyor ?