Burada gayet bilgili olduğunuzu söylemiştiniz beni yanıltmadınız https://www.r10.net/1085994837-post35.html. Anakart değişmediği sürece cihaz YD olmaya devam eder. IMEI anakartın içinde gömülüdür. Bildiğim kadarıyla işlemcide saklanıyor. İşlemci değişirse IMEI'de değişir diye düşünüyorum. Tam bilgim yok. Ama anakart komple değişirse cihaz TR'ye bir ihtimal dönebilir.