• 24-09-2023, 13:18:21
    #1
    26.05.2023 tarihinde 14 Pro Max Silver 128 GB satın aldım. Telefonda herhangi bir sorun/sıkıntı/çizik vs yok. Pil durumu %99
    15'in titanyum görünümü çok hoşuma gitti. Telefonumu bugün satmaya kalksam ne kadar bir fiyata alıcısı olur?
  • 24-09-2023, 13:19:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yurtdisiysa talibim
  • 24-09-2023, 13:20:00
    #3
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdisiysa talibim
    Türkiye cihazı
  • 24-09-2023, 13:34:32
    #4
    sarı siteye baktınız mı
  • 24-09-2023, 13:35:46
    #5
    Sahibindene baktıktan sonra birkaç telefoncuya da sorup fiyat belirleyebilirsiniz. Sahibindendeki kadar pahalı, telefoncu kadar ucuz olmayan her fiyat idealdir. 🙂
  • 24-09-2023, 13:38:08
    #6
    Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sarı siteye baktınız mı
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahibindene baktıktan sonra birkaç telefoncuya da sorup fiyat belirleyebilirsiniz. Sahibindendeki kadar pahalı, telefoncu kadar ucuz olmayan her fiyat idealdir. 🙂
    %99 şarj yüzdeliğine göre filtreledim ortalama 55-60K arası diyebiliriz. Peki bu cihazı satıp 15 Pro'ya geçmek ne kadar mantıklı olur sizce?
  • 24-09-2023, 13:40:03
    #7
    r10kadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %99 şarj yüzdeliğine göre filtreledim ortalama 55-60K arası diyebiliriz. Peki bu cihazı satıp 15 Pro'ya geçmek ne kadar mantıklı olur sizce?
    Kullanıcı siz olduğunuz için bunun cevabını kendinizde aramalısınız aslında. Ben 1 ay önce 14 pro max aldım. Sıfırdan farkı olmadıgı gibi binlerce liralık kılıfları da var. Satmayı düşünmüyorum çünkü kendi adıma şu an 15 pro max e gecmek icin bir sebebim yok. Ana alma nedenim kamera ver performanstı. İnsallah uzun yıllar götürür gibi beni…
  • 24-09-2023, 13:41:29
    #8
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı siz olduğunuz için bunun cevabını kendinizde aramalısınız aslında. Ben 1 ay önce 14 pro max aldım. Sıfırdan farkı olmadıgı gibi binlerce liralık kılıfları da var. Satmayı düşünmüyorum çünkü kendi adıma şu an 15 pro max e gecmek icin bir sebebim yok. Ana alma nedenim kamera ver performanstı. İnsallah uzun yıllar götürür gibi beni…
    Aslında benimde satma olayım yok 3-4 sene çok rahat beni götüreceğine inanıyorum. 15'lerde ki titanyum olayı nedense çok hoşuma gitti bakalım hayırlısı olsun. Mesajın için teşekkür ederim iyi forumlar
  • 24-09-2023, 13:43:16
    #9
    r10kadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında benimde satma olayım yok 3-4 sene çok rahat beni götüreceğine inanıyorum. 15'lerde ki titanyum olayı nedense çok hoşuma gitti bakalım hayırlısı olsun. Mesajın için teşekkür ederim iyi forumlar
    Hocam takılmayın bence ona. 😄 Titanyum olunca ne oluyor sanki performans etkileyici bir unsurda metal açısından cahilliğime verin ama mümkün değil sanırım. Sadece titanyum demiş oluyorz ve renk farkı oluyor… Arabada karbon olması mesela göze hitap ederken performansı da etkiler. Bu tamamen binlerce lira daha sömürülmemiz için gelen farklılıktan ibaret