orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanıcı siz olduğunuz için bunun cevabını kendinizde aramalısınız aslında. Ben 1 ay önce 14 pro max aldım. Sıfırdan farkı olmadıgı gibi binlerce liralık kılıfları da var. Satmayı düşünmüyorum çünkü kendi adıma şu an 15 pro max e gecmek icin bir sebebim yok. Ana alma nedenim kamera ver performanstı. İnsallah uzun yıllar götürür gibi beni…
Aslında benimde satma olayım yok 3-4 sene çok rahat beni götüreceğine inanıyorum. 15'lerde ki titanyum olayı nedense çok hoşuma gitti bakalım hayırlısı olsun. Mesajın için teşekkür ederim iyi forumlar