r10kadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında benimde satma olayım yok 3-4 sene çok rahat beni götüreceğine inanıyorum. 15'lerde ki titanyum olayı nedense çok hoşuma gitti bakalım hayırlısı olsun. Mesajın için teşekkür ederim iyi forumlar
Hocam takılmayın bence ona. 😄 Titanyum olunca ne oluyor sanki performans etkileyici bir unsurda metal açısından cahilliğime verin ama mümkün değil sanırım. Sadece titanyum demiş oluyorz ve renk farkı oluyor… Arabada karbon olması mesela göze hitap ederken performansı da etkiler. Bu tamamen binlerce lira daha sömürülmemiz için gelen farklılıktan ibaret