r10kadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%99 şarj yüzdeliğine göre filtreledim ortalama 55-60K arası diyebiliriz. Peki bu cihazı satıp 15 Pro'ya geçmek ne kadar mantıklı olur sizce?
Kullanıcı siz olduğunuz için bunun cevabını kendinizde aramalısınız aslında. Ben 1 ay önce 14 pro max aldım. Sıfırdan farkı olmadıgı gibi binlerce liralık kılıfları da var. Satmayı düşünmüyorum çünkü kendi adıma şu an 15 pro max e gecmek icin bir sebebim yok. Ana alma nedenim kamera ver performanstı. İnsallah uzun yıllar götürür gibi beni