• 22-09-2023, 22:29:31
    #1
    Merhabalar,

    Hayata 1 defalığına geliyoruz.Hayatımızda Türkiye de olanlardan uzun süre boyunca eğitim ve öğretime zamanımız gidiyor eğitim ve öğretime giden zaman bazı kişiler için boşa gitmiş olabiliyor.Şuanda üniversite diplaması olup kasiyer olarak çalışanlar buna açık örnek.

    İçimdekileri kurallar gereği yazamıyorum(küfür değil,saygısızlıkda değil politika uyumsuzluğu olabiliyor.)

    Şuanda kendimi internet'de oldukça geliştirmeye çalışıp Smm,Hosting,Yazılım(Python,Php,Html) alanlarında geliştirmeye çalışıyorum ve buna ayırdığım zaman sebebiyle aile büyüklerimden büyük eleştiriler alıyorum.

    Anca oturuyorsun oraya git dersini çalış Devlet'de çalışan ol deniliyor ve onlara cevap veremiyorum.

    Ayrıca şuanda Smm'de sitem var oradan az çok gelir sağlıyorum bu geliri görünce diyorlarki ''Şuanda senin için önemli olan para değil,hayatını kurtarmaktır.' deniliyor ben ise kazandığım paranın yarısını veya daha azını internete yatırarakdan reklam v b. yaparak sitemin etkileşimini vb. arttırmaya çalışıyorum ve interneti işim haline getiriyorum.

    Cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
  • 22-09-2023, 22:31:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yeterince para kazandığın zaman sesleri kesilir diye düşünüyorum
  • 22-09-2023, 22:32:33
    #3
    denemekten başka çaremiz yok kendine çözüm üret hocam
  • 22-09-2023, 22:35:44
    #4
    hocam öncelikle yaşınızı bilmedğim için ders mevzu bahisse lisede olduğunuzu varsıyorum. evet haklısın okumak boş iş gibi gelebilir başka meslek dallarıyla hayatını kurabilirsni birçok insan gibi ama üniversite ortamı görmeni tavsiye ederim kampüsü olan. ailene gelecek olursan yapıyomuş gibi yap be brom laf ettirme işlerin rayına girip eve de destek çıkarsan kimsenin çıtı çıkmaz
  • 22-09-2023, 22:36:17
    #5
    Onlar konuşur anca. Devlet memuru olup hayatınızı çöp edin siz hocam. Sabah zorla ise gidin. Yetmeyen maaşınız ile hayatınızı idame ettirin. 2 hafta tatil için bir seneyi heba edin. Aileniz haklı. Yazılıma baksak adam 2 satır kod yazıyor asgari ücret alıyor. Öyle çok bir olayı yok. Aileniz haklı yani (!)

    Şaka bir yana kestirip atın onları.
    • soylenmezsmt
    soylenmezsmt bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 22-09-2023, 22:36:36
    #6
    Slausy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeterince para kazandığın zaman sesleri kesilir diye düşünüyorum
    Onları dinlemiyorum,dinlememeye çalışıyorum annem ve babama ne diyeyim ki?
    Yorumunuz için teşekkürler.
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denemekten başka çaremiz yok kendine çözüm üret hocam
    Hocam şuanda öğrenciyim ve annem ve aile büyüklerinin söylemesi açıkcası ne yapacağımı anlayamıyorum.Okul okusam desem hadi okuduk üniversite filan ya işsiz kalırsam ve 20 Yıl boşa gidecek diye boşlukda kalıyorum.

    Yorumunuz için teşekkürler.
  • 22-09-2023, 22:40:48
    #7
    Sinan2005 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öncelikle yaşınızı bilmedğim için ders mevzu bahisse lisede olduğunuzu varsıyorum. evet haklısın okumak boş iş gibi gelebilir başka meslek dallarıyla hayatını kurabilirsni birçok insan gibi ama üniversite ortamı görmeni tavsiye ederim kampüsü olan. ailene gelecek olursan yapıyomuş gibi yap be brom laf ettirme işlerin rayına girip eve de destek çıkarsan kimsenin çıtı çıkmaz
    Yorumunuz için çok teşekkürler.Evet liseyim şuana kadar kazandığım paraların daha 1 kuruşunu elime geçmedi hepsini babama verdim.

    Tekrar tekrar teşekkürler tam olarak cevabımı yazamamış olabilirim çünkü hem kafam allak bullak hemde politikalara ve diğer şeylere uymaya çalışıyorum yorumunuz için tekrar tekrar çok teşekkürler.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar konuşur anca. Devlet memuru olup hayatınızı çöp edin siz hocam. Sabah zorla ise gidin. Yetmeyen maaşınız ile hayatınızı idame ettirin. 2 hafta tatil için bir seneyi heba edin. Aileniz haklı. Yazılıma baksak adam 2 satır kod yazıyor asgari ücret alıyor. Öyle çok bir olayı yok. Aileniz haklı yani (!)

    Şaka bir yana kestirip atın onları.
    Çok teşekkürler.
  • 22-09-2023, 22:43:09
    #8
    Önceliğiniz real hayatınız olsun. Ek olarak internet üzerinden iş yapabilirsiniz.
  • 22-09-2023, 22:47:10
    #9
    SerdR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceliğiniz real hayatınız olsun. Ek olarak internet üzerinden iş yapabilirsiniz.
    Hocam önceliğim zaten hayatım olacak ben sadece iş ortamını internetten yapmak istiyorum.Kazandığım parayı zaten internette yedikten sonra sabah 9'da çalış 17'de işin bitsin eve gel yat sosyal hayatın olmasın mantığı olur.

    Öneriniz ve yorumunzu için çok teşekkürler.