hocam öncelikle yaşınızı bilmedğim için ders mevzu bahisse lisede olduğunuzu varsıyorum. evet haklısın okumak boş iş gibi gelebilir başka meslek dallarıyla hayatını kurabilirsni birçok insan gibi ama üniversite ortamı görmeni tavsiye ederim kampüsü olan. ailene gelecek olursan yapıyomuş gibi yap be brom laf ettirme işlerin rayına girip eve de destek çıkarsan kimsenin çıtı çıkmaz