Onlar konuşur anca. Devlet memuru olup hayatınızı çöp edin siz hocam. Sabah zorla ise gidin. Yetmeyen maaşınız ile hayatınızı idame ettirin. 2 hafta tatil için bir seneyi heba edin. Aileniz haklı. Yazılıma baksak adam 2 satır kod yazıyor asgari ücret alıyor. Öyle çok bir olayı yok. Aileniz haklı yani (!)
Şaka bir yana kestirip atın onları.