• 12-09-2023, 13:08:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofisim akçaabatta ev için numaramın sizde olması lazım yazın otelden ziyade ev ayarlarım tanıdıklarda boştaysa evler. İnsanları iyi falat orta yaş kesimle çok göz göze gelip uzun uzunca bakmayın zira kafa yapısı çok eski buradakilerin kaç kez ne bakıyon kavgası yaşadım ben bile bilmiyorum. Küpe vs. Takıyorsanız öküzün trene baktığı gibi bakmaları bazı kişilerin söylenmesi muhtemel.
    Teşekkürler hocam pm ilettim.
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzon cennetten bir köşeydi. Birileri tüm kapıları açtı, içerisi cehennem zebanileriyle doldu taştı. Araplar piyasayı yükselttiği için her şey pahalı. İnsanı mutsuz. Denize sıfır olan yerlerde hava boğucu. Allah'ın dağına çıksan yine cennet gibi ama kuş uçmaz, kervan geçmez yerderde bile bir arap mutlaka seni bulup adres soruyor.
    Anladım hocam, haklısınız.
  • 12-09-2023, 13:13:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ooo baykan. Şeytanderesi nde buzlupinar tesislerinde cok yemek yemisimdir. Malazgirt de 3 yil gorev yaptim. Gidip gelirken muhakkak buzlupinar ds dururduk.
    Aman hocam şeytan deresinden uzak duralım😂
  • 12-09-2023, 13:14:01
    #12
    F12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arap forumlarına yazarsanız daha çok kişi bulursunuz orada olan 😉
    Terbiyesizlik yapma. Trabzon'da yaşıyorum Akçaabat ilçesinde. Hayatında kaç defa geldin veya ne kadar yaşadın Trabzon'da. Akçaabat ilçesinde Arapları göremezsin. Altı üstü biraz vardır aşırı nadir görürsün. Merkezde de yoğunluk vardır Araplar konusunda. Antalya'da Bodrum'da Ruslar nerdeyse şehri doldurduğunda ağzınızı açmazsınız. Ha Arapları sevdiğimden değil. Sizin böyle konuşmanızdan tiksiniyorum. Diğer şehirlere gelince bişe yok Trabzon'a gelince toz arıyorsunuz laf söylemek için. Trabzon size ağır gelir. Boşa yormayın çenenizi.
  • 12-09-2023, 13:16:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terbiyesizlik yapma. Trabzon'da yaşıyorum Akçaabat ilçesinde. Hayatında kaç defa geldin veya ne kadar yaşadın Trabzon'da. Akçaabat ilçesinde Arapları göremezsin. Altı üstü biraz vardır aşırı nadir görürsün. Merkezde de yoğunluk vardır Araplar konusunda. Antalya'da Bodrum'da Ruslar nerdeyse şehri doldurduğunda ağzınızı açmazsınız. Ha Arapları sevdiğimden değil. Sizin böyle konuşmanızdan tiksiniyorum. Diğer şehirlere gelince bişe yok Trabzon'a gelince toz arıyorsunuz laf söylemek için. Trabzon size ağır gelir. Boşa yormayın çenenizi.
    Hocam konu tartışmanız için açılmadı sizin için demiyorum yanlış anlamayın.

    @F12; sizde hocam sadece birşry sordum ve bir konuda yardım istedim. Arapları falan sormadım.
  • 12-09-2023, 14:10:54
    #14
    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terbiyesizlik yapma. Trabzon'da yaşıyorum Akçaabat ilçesinde. Hayatında kaç defa geldin veya ne kadar yaşadın Trabzon'da. Akçaabat ilçesinde Arapları göremezsin. Altı üstü biraz vardır aşırı nadir görürsün. Merkezde de yoğunluk vardır Araplar konusunda. Antalya'da Bodrum'da Ruslar nerdeyse şehri doldurduğunda ağzınızı açmazsınız. Ha Arapları sevdiğimden değil. Sizin böyle konuşmanızdan tiksiniyorum. Diğer şehirlere gelince bişe yok Trabzon'a gelince toz arıyorsunuz laf söylemek için. Trabzon size ağır gelir. Boşa yormayın çenenizi.
    birine terbiyesizlik yapma deme diyecek kadar terbiyesiz birini ciddiye bile almam, bu ülkenin buraya gelme sebebi sizin gibi arap ve gavur seviciler yüzündendir. araplara laf ettim diye beni rus yanlısı mı sanıyorsun? bak arapları ayrı rusları ayrı anladın? uza şimdi arap sevici! benliğinizi unuttunuz arap seveceğim diye. burada kimse Trabzon düşmanlığı yapmıyor aksine milliyetçi Trabzonu ve Trabzonluları çok severim ama senin gibiler hariç. Al aşağıdakine bak bana laf yetiştireceğine sen.

    https://www.yenicaggazetesi.com.tr/s...ti-690425h.htm

    SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu tartışmanız için açılmadı sizin için demiyorum yanlış anlamayın.

    @F12; sizde hocam sadece birşry sordum ve bir konuda yardım istedim. Arapları falan sormadım.
    ben tartışmıyorum üstad abidik gubidik konuşuyor arkadaş. Sazan gibi atlıyor...
    kusura bakma sen de.. yazdıklarımı saptırıyor arap seviciliği yapma derdine.
  • 12-09-2023, 14:35:46
    #15
    F12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birine terbiyesizlik yapma deme diyecek kadar terbiyesiz birini ciddiye bile almam, bu ülkenin buraya gelme sebebi sizin gibi arap ve gavur seviciler yüzündendir. araplara laf ettim diye beni rus yanlısı mı sanıyorsun? bak arapları ayrı rusları ayrı anladın? uza şimdi arap sevici! benliğinizi unuttunuz arap seveceğim diye. burada kimse Trabzon düşmanlığı yapmıyor aksine milliyetçi Trabzonu ve Trabzonluları çok severim ama senin gibiler hariç. Al aşağıdakine bak bana laf yetiştireceğine sen.

    https://www.yenicaggazetesi.com.tr/s...ti-690425h.htm



    ben tartışmıyorum üstad abidik gubidik konuşuyor arkadaş. Sazan gibi atlıyor...
    kusura bakma sen de.. yazdıklarımı saptırıyor arap seviciliği yapma derdine.
    Trabzon'u ağzına almaya çapın yetmez senin
  • 12-09-2023, 14:40:04
    #16
    Orta mahallede konagim var her yaz ugrarim bir kac gun keske orada olsaydim bolca odamiz var verirdim bir tanesini
  • 12-09-2023, 15:35:00
    #17
    Üyeliği durduruldu
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta mahallede konagim var her yaz ugrarim bir kac gun keske orada olsaydim bolca odamiz var verirdim bir tanesini
    Çok sağolun hocam, anahtarı yollayabilirsiniz 😂 düşünceniz yeter 🙃