sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terbiyesizlik yapma. Trabzon'da yaşıyorum Akçaabat ilçesinde. Hayatında kaç defa geldin veya ne kadar yaşadın Trabzon'da. Akçaabat ilçesinde Arapları göremezsin. Altı üstü biraz vardır aşırı nadir görürsün. Merkezde de yoğunluk vardır Araplar konusunda. Antalya'da Bodrum'da Ruslar nerdeyse şehri doldurduğunda ağzınızı açmazsınız. Ha Arapları sevdiğimden değil. Sizin böyle konuşmanızdan tiksiniyorum. Diğer şehirlere gelince bişe yok Trabzon'a gelince toz arıyorsunuz laf söylemek için. Trabzon size ağır gelir. Boşa yormayın çenenizi.
Hocam konu tartışmanız için açılmadı sizin için demiyorum yanlış anlamayın.

@F12; sizde hocam sadece birşry sordum ve bir konuda yardım istedim. Arapları falan sormadım.