sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terbiyesizlik yapma. Trabzon'da yaşıyorum Akçaabat ilçesinde. Hayatında kaç defa geldin veya ne kadar yaşadın Trabzon'da. Akçaabat ilçesinde Arapları göremezsin. Altı üstü biraz vardır aşırı nadir görürsün. Merkezde de yoğunluk vardır Araplar konusunda. Antalya'da Bodrum'da Ruslar nerdeyse şehri doldurduğunda ağzınızı açmazsınız. Ha Arapları sevdiğimden değil. Sizin böyle konuşmanızdan tiksiniyorum. Diğer şehirlere gelince bişe yok Trabzon'a gelince toz arıyorsunuz laf söylemek için. Trabzon size ağır gelir. Boşa yormayın çenenizi.
birine terbiyesizlik yapma deme diyecek kadar terbiyesiz birini ciddiye bile almam, bu ülkenin buraya gelme sebebi sizin gibi arap ve gavur seviciler yüzündendir. araplara laf ettim diye beni rus yanlısı mı sanıyorsun? bak arapları ayrı rusları ayrı anladın? uza şimdi arap sevici! benliğinizi unuttunuz arap seveceğim diye. burada kimse Trabzon düşmanlığı yapmıyor aksine milliyetçi Trabzonu ve Trabzonluları çok severim ama senin gibiler hariç. Al aşağıdakine bak bana laf yetiştireceğine sen.

https://www.yenicaggazetesi.com.tr/s...ti-690425h.htm

SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konu tartışmanız için açılmadı sizin için demiyorum yanlış anlamayın.

@F12; sizde hocam sadece birşry sordum ve bir konuda yardım istedim. Arapları falan sormadım.
ben tartışmıyorum üstad abidik gubidik konuşuyor arkadaş. Sazan gibi atlıyor...
kusura bakma sen de.. yazdıklarımı saptırıyor arap seviciliği yapma derdine.