birine terbiyesizlik yapma deme diyecek kadar terbiyesiz birini ciddiye bile almam, bu ülkenin buraya gelme sebebi sizin gibi arap ve gavur seviciler yüzündendir. araplara laf ettim diye beni rus yanlısı mı sanıyorsun? bak arapları ayrı rusları ayrı anladın? uza şimdi arap sevici! benliğinizi unuttunuz arap seveceğim diye. burada kimse Trabzon düşmanlığı yapmıyor aksine milliyetçi Trabzonu ve Trabzonluları çok severim ama senin gibiler hariç. Al aşağıdakine bak bana laf yetiştireceğine sen.
https://www.yenicaggazetesi.com.tr/s...ti-690425h.htm
ben tartışmıyorum üstad abidik gubidik konuşuyor arkadaş. Sazan gibi atlıyor...
kusura bakma sen de.. yazdıklarımı saptırıyor arap seviciliği yapma derdine.
Trabzon'u ağzına almaya çapın yetmez senin